تمریناتم را ادامه ‌می‌دهم/ انتظار تبریک و تشکر از رتبه‌آوران
کد خبر: 3640004
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

تمریناتم را ادامه ‌می‌دهم/ انتظار تبریک و تشکر از رتبه‌آوران

گروه فعالیت‌های قرآنی: سید جاسم موسوی گفت: تمرینات خود را ادامه می‌دهم تا نماینده شایسته‌ای برای استان و کشورم باشم، با توجه به کسب رتبه‌های برتر نمایندگان استان خوزستان در مسابقات، انتظار یک تشکر و تبریک از سوی مسئولان داشتم؛ تبریک گفتن که هزینه‌ای ندارد اما همین هم از ما دریغ شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام نتایج نهایی رشته‌ قرائت در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، سیدجاسم موسوی از استان خوزستان شایسته تقدیر شد.

سیدجاسم موسوی، نماینده استان خوزستان و شایسته تقدیر در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا شعبه خوزستان، با اشاره به کیفیت برگزاری مسابقات قرآن، اظهار کرد: اختلاف امتیاز میان شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله نهایی رشته قرائت اندک بود و نمی‌توان بر اساس آن گفت که عملکرد نمایندگان استان‌های مختلف ضعیف یا قوی بوده است.

وی ادامه داد: تجربه سوم حضور در مسابقات قرآن اوقاف در این دوره از رقابت‌ها برای من رقم خورد. برای بار اول در مسابقات قرآن به میزبانی استان هرمزگان شرکت کردم که در آن مسابقات قاسم مقدمی اول شد. همچنین برای دومین بار در مسابقات کرمانشاه به مرحله نیمه نهایی راه یافتم و در این دوره تا مرحله فینال پیش رفتم. البته از تلاوت 20 دقیقه خود در این مسابقات راضی بودم و شاید تلاوت 5 دقیقه‌ای در فینال باعث شد آنچنان که باید اجرای خوبی نداشته باشم.

موسوی عنوان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود. قاریانی در مرحله مقدماتی حذف شدند که تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی را داشتند. البته همراهی من با گروه تواشیح میعاد و حضور یک هفتگی در ارومیه باعث شد که صدای من خسته باشد و نتوانم اجرای خوبی داشته باشم. البته مسابقات را بدون اضطراب اجرا کردم و خیلی از داوران هم به من گفتند که در اجرا آرامش دارید.

وی ادامه داد: تمرینات خود را ادامه می‌دهم چرا که هفت نفر راه یافته به مرحله نهایی مسابقات نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی خواهند بود که این موضوع باید در شورای عالی قرآن مورد بررسی قرار گیرد. احتمال اینکه من نماینده کشور در مسابقات بین‌المللی باشم زیاد است و به خاطر همین تمرینات خود را ادامه می‌دهم و امیدوارم که نماینده بهتری در سال‌های آینده برای استان باشم.

موسوی گفت: از پشتیبانی‌های حاج مهدی دغاغله و ناصر دغاغله، قاسم بستانی، علی بلاسم، قاسم مقدمی قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: با توجه به کسب رتبه‌های برتر نمایندگان استان خوزستان در مسابقات انتظار یک تشکر و تبریک از سوی مسئولان داشتم؛ تبریک گفتن که هزینه‌ای ندارد اما همین هم از ما دریغ شد.

captcha