تشییع پیکر شهید«عبدالخالق فرزادیان» در یاسوج
کد خبر: 3640644
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

تشییع پیکر شهید«عبدالخالق فرزادیان» در یاسوج

گروه فرهنگی: پیکر مطهر سروان «عبدالخالق فرزادیان»، مامور آگاهی کهگیلویه و بویراحمد که روز شنبه، 18 شهریورماه در درگیری با شرور مسلح در یکی از روستاهای گچساران به شهادت رسید با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهر یاسوج تشییع شد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدامان‌الله حسینی‌صدر، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز، 20 شهریورماه در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید فرزادیان، گفت: ما هر چی داریم از شهداست.
وی افزود: امیدواریم همه ما بتوانیم وظایف خود به نحو احسن انجام دهیم همانطوری که این شهید بزرگوار انجام دادند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج بیان کرد: از نیروی‌های انتظامی که فداکارانه جان خود را فدای امنیت می‌کنند، تقدیر و تشکر ‌می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با بیان اینکه اشرار امنیت جامعه را به هم می‌زنند و افکار عمومی مردم را به هم می‌ریزند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورت به دام افتادن اشرار و اخلالگران امنیت، دستگاه قضایی طبق قانون برخورد قاطع داشته باشد و از اطاله دادرسی پرهیز کنند.
وی تصریح کرد: انتظار داریم که دستگاه قضایی در اسرع وقت این شرور را به مجازات خود برساند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
امام جمعه موقت شهر یاسوج ادامه داد: وقتی جمهوری اسلامی برای امنیت خود به سوریه موشک پرتاب می‌کند نشان دهنده اینست که برای امنیت خود با هیچ کس و هیچ چیزی معامله نمی‌کند و نمونه بارز آن حضور همه جانبه نیروی انتظامی در میدان امنیت است.
حجت‌الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: از مردم، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خانواده این فرد  انتظار می رود در برخورد با اخلالگران امنیت با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی همکاری کنند، چراکه اگر در مقاطعی از انقلاب اسلامی همکاری مردم نبود هزینه‌های کلانی باید پرداخت می‌کردیم.
وی با بیان اینکه این حادثه تلخ و دلخراشی بود، گفت: این شهید در همه ماموریت‌های خود فداکارانه تلاش می‌کرد.
یادآور می‌شود، سروان عبدالخالق فرزادیان، ماموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویر احمد روز شنبه، 18 شهریورماه در درگیری با سارق مسلح و سابقه دار در روستای شامبراکان از توابع شهرستان گچساران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
captcha