راه‌اندازی انجمن خیرین قرآن و عترت خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3640925
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

راه‌اندازی انجمن خیرین قرآن و عترت خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: انجمن خیرین قرآن و عترت خراسان‌جنوبی همزمان با ایام دهه ولایت راه‌اندازی شد.

حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با ایام دهه ولایت انجمن خیرین قرآن و عترت خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد.

وی اظهار کرد: این انجمن با هدف ارتقاء سطح برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی و همچنین ظرفیت‌سازی در مؤسسات و تشکل‌های مردمی در سال 96 طراحی و برنامه‌ریزی شده و امیدواریم گام مؤثری در ترویج فرهنگ قرآنی باشد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: جلب و جذب سرمایه‌های مادی و معنوی خیرین در جهت ایجاد زمینه رشد فعالیت‌های قرآنی مؤسسات قرآنی، ایجاد زمینه همکاری میان خیرین و مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در راستای پیش برد اهداف برنامه‌ای نیز از دیگر اهداف ایجاد انجمن خیرین قرآنی است.

سلمانی ادامه داد: همچنین با ایجاد انجمن قرآن و عترت به سمت ایجاد زمینه‌های لازم جهت توسعه مشارکت و حمایت‌های مردمی از فعالیت‌های قرآنی با استفاده از مقبولیت اجتماعی و ظرفیت خیرین حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: شماره حساب این انجمن 14110110 نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام مجمع خیرین قرآنی است و علاقمندان از این طریق می‌توانند کمک‌های خود را به انجمن داشته باشند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: البته در جهت شفاف‌سازی، کمک‌های خیرین که در این حساب جمع‌آوری شده با آگاهی و زیر نظر خود خیرین هزینه و به آنان گزارش داده می‌شود.

captcha