شش زن گیلانی در‌بند با «پویش مهربانی» آزاد می‌شوند
کد خبر: 3641648
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
با جمع‌آوری بیش از 227 میلیون تومان؛

شش زن گیلانی در‌بند با «پویش مهربانی» آزاد می‌شوند

گروه اجتماعی: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از جمع‌آوری بیش از 227 میلیون تومان کمک های مردمی برای آزادی زنان زندانی گیلانی خبر داد و گفت: با جمع‌آوری این مقدار پول و با همکاری ستاد دیه استان شش زن زندانی آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، فاطمه رفیعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که امروز برگزار شد، با قدردانی از مشارکت مردم در پویش مهربانی، اظهار کرد: طرح پویش مهربانی از عید قربان تا عید غدیر با شعار «آغوش مادر بهشت کودکان است» آغاز شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به نقش تاثیرگذار زن در خانواده و اجتماع، افزود: حضور زنان بر سلامت خانواده نقش بسزایی دارد تا کودکان را به نشاط واقعی و هدف مندی حقیقی نزدیک کنیم.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پویش مهربانی این بود که هر تعداد زنان دربند را بتوانیم به خانواده بازگردانیم تا در کنار فرزندان و در کانون خانواده به آرامش و امنیت دست یابند.

رفیعی نقش اثرگذار رسانه را در موفقیت پویش مهربانی حائز تقدیر برشمرد و گفت: رسانه و صدا و سیما توانستند ارتباط مردم، دستگاه ها و موسسات خیریه را در راستای این طرح تقویت  کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از جمع  آوری بیش از 227 میلیون تومان کمک های مردمی برای آزادی زنان زندانی گیلانی خبر داد و گفت: با جمع آوری این مقدار پول و با همکاری ستاد دیه استان شش زن زندانی آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های آزادسازی این زنان در حال انجام است، تاکید کرد: این بانوان بدهی های  زیر 50 میلیون تومان داشتند که خرسندیم با همکاری مردم و مسئولین گامی در جهت آزادی آنان برداریم.

رفیعی با بیان اینکه 31 زن گیلانی در بند نسوان زندانی بودند که شش نفر از آنان با حمایت خیرین آزاد می شوند، گفت: اقدامات پویش مهربانی بازه زمانی خاصی ندارد و ادامه می یابد و امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری از این بانوان را آزاد کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اینکه شاهد مشارکت حداکثری بانوان خیر در پویش مهربانی بودیم، یادآور شد: با موفقیت این طرح ثابت شد که اگر همراه و همدل باشیم می توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

captcha