جذب «روحانی وظیفه» در آموزش‌وپرورش استان مرکزی
کد خبر: 3641655
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

جذب «روحانی وظیفه» در آموزش‌وپرورش استان مرکزی

گروه اجتماعی: آموزش‌وپرورش استان مرکزی به منظور تأمین بخشی از نیاز خود جهت انجام فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی «روحانی وظیفه» جذب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آموزش‌وپرورش استان مرکزی به منظور تأمین بخشی از نیاز خود جهت انجام فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مناطق تابعه از بین متقاضیان واجد شرایط با توجه به ضوابط و شرایط (امتیاز و مصاحبه) «روحانی وظیفه» جذب می‌کند.
در این آگهی آمده است:
به استناد مجوز شماره 12/710  مورخ 02/08/1395 وزارت آموزش و پرورش، اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیاز خود جهت انجام فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی  مناطق تابعه  از بین متقاضیان واجد شرایط با توجه به ضوابط و شرايط ذيل (امتیاز و مصاحبه) روحانی وظیفه جذب نماید. 
ضوابط و شرايط:
- خدمت وظیفه این افراد در آموزش‌وپرورش فقط به منظور انجام فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی خواهد بود.
- حداقل مدرک تحصیلی قابل قبول، مدرک سطح یک حوزه  و مشغول به تحصیل سطح دو می‌باشد. 
– برخورداری از توانایی جسمی لازم برای انجام ماموریت های محوله
– تعهد به پرهیز از انجام اعمال خلاف شئون روحانیت 
– تعهد به انجام ماموریت محوله در طول دوران خدمت
- ساعت کار موظف افراد متناسب با فعالیت واحد آموزشی در طول هفته می‌باشد و در ایام تعطیلی مدارس در اختیار معاونت پرورشی و فرهنگی خواهند بود.
- مدت خدمت وظیفه در آموزش و پرورش 24ماه است و برای افرادی که در بین سال تحصیلی منتزع شده و یا مرتکب غیبت (بیشتر از یک ماه) گردند گواهی انجام خدمت وظیفه صادر نمی‌شود.
- صدور تاییدیه پایان خدمت وظیفه، منوط به طی دوره آموزش نظامی خواهد بود.
– انجام خدمت صرفاً در محدوده ياد شده مي‌باشد و با انقضاي آن از ادامه خدمت جلوگيري مي‌گردد.
– انجام خدمت وظيفه در آموزش‌وپرورش هيچ گونه حق استخدامي براي اين افراد ايجاد نخواهد كرد.
- این اداره‌کل تعهدی در خصوص تامین محل اسکان و بیتوته پذیرفته شدگان ندارد.
- پذیرفته شدگانی که مراحل پذیرش را سپری نمایند انصراف بعد از آن وجاهت قانونی نداشته و ترک خدمت محسوب می‌گردد و وفق مقررات مربوط برخورد خواهد شد.
مراحل اجرا: 
1-  بکارگیری نیروی روحانی وظیفه در سطح استان مجموعاً 12 نفر خواهد بود که در تمامی  شهرستان‌های  به کارگیری خواهند گردید.
2-  اولویت پذیرش با نیروهای بومی هر شهرستان می‌باشد و در صورت عدم وجود متقاضي بومی اولویت پذیرش متقاضیان با مناطق همجوار خواهد بود.
3-  ثبت‌نام اولیه به منزله جذب نمی‌باشد.
4- كسب حداقل 50درصد نمره مصاحبه.  
افراد واجد شرایط می‌توانند برای انجام فرایند ثبت‌نام  تا آذرماه سال جاری به اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان واقع در اراک خیابان شهید شیرودی مراجعه کنند  یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33120820 086 تماس بگیرند.
captcha