عیادت از استاد پیشکسوت قرآن کریم مشهدی
کد خبر: 3641895
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

عیادت از استاد پیشکسوت قرآن کریم مشهدی

گروه فعالیت‌های قرآنی: جمعی از فعالان قرآنی به همت مرکز خدمات قرآنیان مشهد از حاج محمود فرقانی، استاد پیشکسوت قرآن کریم عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جمعی از فعالان قرآنی مشهد از حاج محمود فرقانی، استاد پیشکسوت قرآن کریم، با بیش از شش دهه خدمت به جامعه قرآنی دیدار و عیادت کردند.
عیادت از استاد پیشکسوت قرآن کریم مشهدی
بنابر این گزارش، در این دیدار که به همت مرکز خدمات قرآنیان مشهد صورت گرفته بود، کبیر قلندرزاده و استاد نظامی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در محضر این استاد پیشکسوت پرداختند و حاضران برای سلامتی این استاد دلسوز قرآن دعا کردند. 
عیادت از استاد پیشکسوت قرآن کریم مشهدی
گفتنی است، در این دیدار امیر شهلا، عضو شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از اساتید و فعالان قرآنی از جمله حاج‌هاشم مجتهدزاده، مدیرعامل مرکز خدمات قرآنیان مشهد، حجت‌الاسلام کیوان باقری،  وحید مجتهدزاده، امامی، هاشم زاهدمقدم، نظامی، حاجی‌ابراهیمی، قلندرزاده، محمد شاکرنژاد، صمدی، لاری، مهربان و ... حضور داشتند.
عیادت از استاد پیشکسوت قرآن کریم مشهدیعیادت از استاد پیشکسوت قرآن کریم مشهدیعیادت از استاد پیشکسوت قرآن کریم مشهدیعیادت از استاد پیشکسوت قرآن کریم مشهدی
captcha