افزایش ۱۱ درصدی پرداخت تسهیلات بانکی در خراسان رضوی طی پنج ماه گذشته
کد خبر: 3641924
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

افزایش ۱۱ درصدی پرداخت تسهیلات بانکی در خراسان رضوی طی پنج ماه گذشته

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: تسهیلات پرداختی بانک‌ها در استان طی پنج ماه ابتدای امسال نسبت به پایان سال گذشته بیش از 11 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی بیان کرد: تسهیلات پرداختی بانک‌ها در استان طی پنج ماه ابتدای امسال نسبت به پایان سال گذشته بیش از 11 درصد افزایش داشت.
وی در همین زمینه اضافه کرد: تسهیلات مزبور در پنج ماه سال جاری 83 هزار میلیارد ریال بود که در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، بازرگانی، مسکن و ساختمان، خدمات و صادرات پرداخت شده است.
رسولیان با بیان این که بخش عمده این تسهیلات به واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال اختصاص یافته است، افزود: در این مدت منابع بانک‌های استان 610 هزار میلیارد ریال بود که نسبت به پایان سال گذشته 2.7 درصد افزایش داشته است.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: مصارف بانکی در پایان مرداد ماه امسال نیز 400 هزار میلیارد ریال بود که این رقم در مقایسه مدت مشابه سال قبل که 360 هزار میلیارد ریال بود، 10 درصد افزایش دارد.
captcha