رونمایی از کتاب «الفبای حماسه»/ برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مدارس شاهد
کد خبر: 3642159
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

رونمایی از کتاب «الفبای حماسه»/ برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مدارس شاهد

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات و فرهنگ بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در خصوص برنامه‌های این اداره کل، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مدارس شاهد و رونمایی از کتاب «الفبای حماسه» از جمله این برنامه‌ها است.

جواد حامدزاده، رئیس اداره تبلیغات و فرهنگ بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در خصوص برنامه‌های این اداره کل، عنوان کرد: ویژه برنامه هفته دفاع مقدس، در روز جمعه 31 شهریورماه با حضور مقامات استانی و رژه نظامی آغاز می‌شود و در همان روز خانواده شهدا  شرکت فعال در نماز جمعه خواهند داشت. 
نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان
وی افزود: به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس شاهد در سطح استان خراسان رضوی در اول مهر از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس است. 
گل افشانی مزار شهدا
رئیس اداره تبلیغات و فرهنگ بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از مراسم گل افشانی در گلزار شهدای شهری و روستایی سطح استان خراسان رضوی با حضور هیئت‌های مذهبی، اعزام پیام‌آوران به مساجد و مراکز فرهنگی جهت تبیین برنامه‌های دفاع مقدس، خاطره‌گویی از آن دوران و دیدار با خانواده شهدا خبر داد.
حامدزاده اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزاری برنامه کوهپیمایی خانوادگی، مسابقات آمادگی جسمانی و فوتسال جانبازان، برگزاری اردوهای بصیرت‌افزایی و مسابقات عقیدتی است.
برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مدارس شاهد
وی برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مدارس شاهد، تبلیغات محیطی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر را از دیگر برنامه های بیناد شهید و امور ایثارگران در این روز، عنوان کرد.
رونمایی از کتاب «الفبای حماسه» به مناسبت هفته دفاع مقدس
حامدزاده افزود: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده نیز در هفته دفاع مقدس از کتاب «الفبای حماسه» رونمایی می‌شود.
captcha