سه کتاب‌‌ حوزه دفاع مقدس در جوار بارگاه مطهر امام هشتم(ع) بررسی می‌شود
کد خبر: 3642308
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

سه کتاب‌‌ حوزه دفاع مقدس در جوار بارگاه مطهر امام هشتم(ع) بررسی می‌شود

گروه فرهنگی: سه نشست ادبی شمس با محوریت نقد و بررسی سه کتاب‌ حوزه جنگ و دفاع مقدس، به‌همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در جوار بارگاه مطهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، این برنامه فرهنگی و ادبی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه و معرفی آثار نویسندگان کشور، در حوزه جنگ تحمیلی با حضور نویسندگان، در سه روز متناوب، از ساعت 17 تا 19 برپا خواهد شد.
اولین نشست شمس، هفته دفاع مقدس با محوریت بررسی کتاب‌ «خواب خون»، نوشته محمد عزیزی با حضور این نویسنده و همچنین نویسندگان مشهدی، در روز شنبه، یکم مهر 1396، در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
این کتاب داستانی بر اساس زندگی شهید محمد حسین فهمیده نوشته شده و جایزه ادبی حبیب غنی‌پور «بهترین زندگی‌نامه داستانی نوجوانان» را در سال 1390 از آن خود کرده است.
دومین جلسه، پیرامون نقد و بررسی کتاب «نامه‌رسان» که به قلم ساسان ناطق نوشته شده است، با حضور این نویسنده در روز دوشنبه، سوم مهرماه سال جاری در ساختمان بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی واقع در دور برگردان طبرسی حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
سومین نشست شمس ویژه هفته دفاع مقدس نیز با بررسی و تحلیل کتاب «شرح آسمان»، با حضور محمد خسروی‌راد؛ نویسنده، علیرضا کمری کارشناس جلسه و جمعی از نویسندگان حوزه جنگ و دفاع مقدس، در روز چهارشنبه، پنجم مهر 1396، در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برپا می‌شود. این کتاب روایت‌گر زندگی‌نامه، خاطرات و شرح جانبازی‌ها و رشادت‌های خلبان بسیجی شهید ابراهیم فخرایی است.
یادآور می‌شود، از عموم علاقه‌مندان به‌ویژه زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) برای حضور در سلسله‌ نشست‌های شمس ویژه هفته دفاع مقدس دعوت به عمل می‌آید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیام
|
United States of America
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۲
0
0
فکرکنم بادبیرنشست هم گفتگوکنید بدنیست استادعلی براتی گجوان
captcha