ثبت‌نام در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال آغاز شد
کد خبر: 3642434
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

ثبت‌نام در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال آغاز شد

گروه فناوری اطلاعات: ثبت نام در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از امروز شنبه؛ 25 شهریورماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ثبت نام در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از امروز شنبه؛ 25 شهریورماه آغاز شده است؛ متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت Login.Saramad.ir مراجعه کنند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از 20 آبان در مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار خواهد شد و تا 26 آبان ماه در فضای 25 هزار متر مربع شبستان ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه ۱۶۰ کارگاه تخصصی پیش‌بینی شده است و علاقمندان برای حضور در این کارگاه‌ها با پرداخت مبلغی ناچیز می‌توانند در آن شرکت کنند.

پیش‌بینی‌ شده است که ۵۰۰ شرکت و مؤسسه در این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شرکت کنند. همچنین با استارت‌آپ‌ها در حوزه حمل و نقل هماهنگ شده است تا تخفیف ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان نمایشگاه داشته باشند.

در این دوره از نمایشگاه ۴۰ درصد بن تخفیف برای محصولات نمایشگاه در نظر گرفته شده و بیش از ۱۰ عنوان محتوا، کتاب، اینفوگرافی در حوزه سواد رسانه‌ای تهیه شده است. همچنین علاوه بر آن لوح فشرده‌ای شامل پنج بخش آموزشی کسب و کار دیجیتال آماده شده است تا در بخش استارت‌آپ‌ها دراختیار بازدیدکنندگان قرار داده شود.

رسانه‌های همراه هوشمند، رسانه‌های برخط، رسانه‌های نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، بازی و هنرهای دیجیتال، کسب و کارهای نوپا، شبکه‌های اجتماعی، دانش دیجیتال، واقعیت مجازی و ربات‌ها، اینترنت اشیا از جمله بخش‌های یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال هستند.

بخش بین‌المللی نمایشگاه با همکاری مؤسسه اکو و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دراین دوره از نمایشگاه برگزار خواهد شد.
captcha