فعالیت‌های فرهنگی مورد حمایت مسئولین قرار نمی‌گیرد
کد خبر: 3642524
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

فعالیت‌های فرهنگی مورد حمایت مسئولین قرار نمی‌گیرد

گروه فرهنگی: سهیلا ذاکری پور فعال فرهنگی شهر کوهستک شهرستان سیریک اظهار کرد: با توجه به این‌که سرپرستی کلاس‌های نهج البلاغه و امربه معروف ونهی از منکر را برعهده دارم اما نبود برخی کتاب‌ها و عدم حمایت‌های کافی از مسئولین استان و شهرستان سیریک دراین زمینه با وجود استقبال فراوانی که در این راستا توسط نوجوانان وجود دارد، متاسفانه این مشکلات مانع فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.

سهیلا ذاکری پور فعال فرهنگی شهر کوهستک شهرستان سیریک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از هرمزگان، با اشاره به شروع فعالیت‌های فرهنگی خود، اظهار کرد: از سال ۷۷ فعالیت فرهنگی خود را آغاز کردم و مربی و سرپرست دو گروه سرود فاطمیون و غدیر شهر کوهستک سیریک هستم.

فعال فرهنگی شهر کوهستک گفت: چندین رتبه در گروه‌های سرود دانش آموزی مدارس منطقه‌ای و استانی داشته‌ام و در سال ۸۳ به عنوان فعال فرهنگی رتبه کسب کرده‌ام و و در سال ۹۵در جشنواره موسیقی انقلاب به عنوان مربی برتر و مربی برگزیده مناطق محروم شناخته شده‌ام و در شهریور ۹۵ توسط گروه جهادی دانشگاه شهید رجایی تهران به عنوان فعال فرهنگی شهر بندر کوهستک معرفی شده‌ام.

ذاکری پور خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که سرپرستی کلاس‌های نهج البلاغه و امربه معروف ونهی از منکر را برعهده دارم اما نبود برخی کتاب‌ها و عدم حمایت‌های کافی از مسئولین استان دراین زمینه با وجود استقبال فراوانی که در این راستا توسط نوجوانان وجود دارد، متاسفانه این مشکلات مانع فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.

این فعال فرهنگی هرمزگان با اشاره حمایت مسئولان شهرستان از فعالیت‌های فرهنگی خود و همراهی آنان در برنامه ها گفت: هیچ گونه حمایت و همراهی از طرف مسئولان شهرستان به جز بخشدار بخش بمانی تاکنون مشاهده نشده است و گاهی بخاطر نبود وسیله نقلیه از مسابقات و جشنواره‌ها عقب می‌مانیم.

ذاکری پور تنها مشکل اساسی در انجام فعالیت‌های فرهنگی نبود حمایت‌های مسئولان و مردم عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود مسئولان کارهای فرهنگی را جدی بگیرند و نگذارند استعدادها و فعالیت‌های نوجوانان و جوانان راکد بماند.

این فعال فرهنگی هرمزگان از چشم‌اندازی که درحوزه فرهنگی دارد اشاره کرد و اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای فعالیت نخبه های فرهنگی خود شهر کوهستک و مهیا ساختن مکان مناسب برای ایجاد و گسترش فعالیت‌های فرهنگی درسطح شهر و روستاهای اطراف، چشم‌اندازی است که در حوزه فرهنگ برای منطقه ام ترسیم کرده ام.

captcha