معرفی اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی مدغم استان قم
کد خبر: 3642768
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

معرفی اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی مدغم استان قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان قم معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی و تشکل‌های قرآنی استان قم و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه قرآین مدغم این استان، با دعوت از 104 مدیر مؤسسه دارای مجوز از ارشاد و تبلیغات اسلامی و حضور 84 مدیر مؤسسه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم قاری نوجوان استان آیاتی از قرآن را تلاوت کرد و در ادامه سیدموسی حسینی‌کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به حاضران در جلسه خیرمقدم گفت و در ادامه نیز حجت‌الاسلام سیدجواد عظیمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی استان قم در خصوص آئین‌نامه انتخابات مطالبی ارائه کرد.
در ادامه هیئت رئیسه مجمع انتخاب شد و سپس 24 کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی به ارائه برنامه‌ها پرداختند و در ادامه رأی‌گیری انجام شد که میان 75 آراء مأخوذه، حبیب الله عزیزی، حسین اجرایی، علی رضا زاده، احسان‌الله برزگرپیشه، سیدمهدی نظیری‌فرد، علی‌اکبر کریمی و حسین صبوحی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و مهدی محمودیان و زینب‌السادات جواهری به عنوان اعضای علی‌ا‌لبدل انتخاب شدند.
همچنین مرتضی ابراهیمی، لیلا پور غفرانی و حورا حسینی به عنوان اعضای هیئت بازرسی با اکثریت آراء انتخاب شدند.
مطالب مرتبط
captcha