موافقت رئیس سازمان اوقاف برای راه‌اندازی نهاد مستقل ویژه مسابقات قرآن
کد خبر: 3642849
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن بانوان مطرح شد؛

موافقت رئیس سازمان اوقاف برای راه‌اندازی نهاد مستقل ویژه مسابقات قرآن

گروه مسابقات: حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی بیان کرد: با توجه به برپایی چهل دوره از مسابقات سراسری قرآن وقت آن رسیده که مرکز مستقلی برای آن راه‌اندازی شود.

موافقت رئیس سازمان اوقاف برای راه‌اندازی نهاد مستقل ویژه مسابقات قرآن
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بخش دیگر آیین پایانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش بانوان امروز، 26 شهریورماه گفت‌وگوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با سیدوحید مرتضوی، کارشناس مجری شبکه قرآن و معارف سیما بود.
وی با اشاره به حضور حدود 900 نفر از بانوان و آقایان در این دوره از مسابقات، اظهار کرد: این برنامه به ظاهر، حس رقابت است، اما در واقع نوعی خدمت بزرگی به ساحت مقدس قرآن و اهل‌بیت(ع) است که در این دوره از مسابقات مقام معظم رهبری از مسابقات بین‌المللی قرآنی به عنوان حسنه بزرگ یاد کردند.
نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشکر از داوران و قاریان و حفاظ و تمامی متسابقین و مجریان امر که در برپایی این برنامه قرآنی مشارکت داشته‌اند، اضافه کرد: اینها خدمت به قرآن کرده‌اند و در این عرصه بحث برنده و بازنده مطرح نیست چون همه افرادی که در این برنامه حضور داشتند، برنده هستند.
وی عنوان کرد:  خاطرم هست در یکی از مسابقات، مقام معظم رهبری این تعبیر را داشتند که فعالیت‌های قرآنی شما اقدام راهبردی و اساسی است و همه افرادی که در این امر حضور داشتند در این عرصه شرکت‌ کرده‌اند که خداوند متعال و قرآن کریم به تمامی شما جزای خیر عطا کند.
محمدی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه چهل دوره از برپایی مسابقات قرآن می‌گذرد آیا نیازمند مرکز و نهاد مستقل برای مسابقات هستیم،؟ بیان کرد: موافق این موضوع هستم. پس از جمع‌بندی و دریافت پیشنهادات و بیان نقاط قوت و ضعف وقت آن رسیده است که پس از چهل دوره از برپایی مسابقات به تکامل بهتر برسیم به گونه‌ای که این مسابقات با ابتکار و خلاقیت بهتری برگزار شود.
وی در پایان سخنانش از همه اساتید و داوران قرآن و افرادی که در حوزه قرآن تجربه دارند، تقاضا کرد: نظر کارشناسی‌شان را برای رضای خدا و قرآن، دور از هرگونه حب و بغض و تعصب به منظور اعتلا و ارتقای مسابقات قرآن پیشنهاد دهند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۱
0
1
تکامل در تفکره و نتیجه اش تغییر رفتار
لطفا تفکراتتونو نو کنید تا تغییر را مشاهده کنید
مرکز قرانی داریم حالا مرکز مسابقات چه دردی رو دوا میکنه؟
همه رو مسابقه زده کردید بدون رشد معنوی در جامعه قرآنی
گذشت زمانیکه دوستان رقیب برای همدیگه دعامیکردند و یا ازقصد غلط میخوندن تا دوستانشون رتبه بیارن
رجوع کنید به صحبتهای استاد ابوالقاسمی که حضرات شرکت کننده با ارسال پیامک عدم رضایت خودشونو با تغییر نفرات دیگر شرکت کننده و اضافه کردن سهمیه فینال یا نیمه نهایی اعلام میکردنو...و...و..
ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۱
0
0
اگر داوری مسابقات رو به مصریها و یا داوران بین المللی خارجی می سپردند بهتر بود
captcha