کمک 30 میلیارد ریالی البرزی‌ها به بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 3643394
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

کمک 30 میلیارد ریالی البرزی‌ها به بازسازی عتبات عالیات

گروه اجتماعی: مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: سالانه از محل نذورات مردمی این استان 30 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، زهرا میرزاپور، مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز، 27شهریور در حاشیه همایش هم‌نوا با حضرت زینب کبری(ع) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز استان البرز در تمام پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات مشارکت دارد و به صورت اختصاصی دو پروژه حبیب بن مظاهر(ع) و درهای آقا سید محمد(ع) را برعهده گرفته است.
وی ادامه داد: پروژه حبیب بن مظاهر(ع) از جمله پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات اکنون از محل نذورات مردمی به پایان رسیده است.
میرزاپور گفت: پروژه‌های صحن حضرت زهرا(س) که دو فاز آن به اتمام رسیده و مابقی تا پایان سال‌جاری انجام می‌شود ، صحن حضرت زینب کبری که سال گذشته شروع شده و خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات در آن مشارکت دارند از دیگر مشارکت‌های مردمی در این زمینه به شمار می‌رود.
این مسئول بیان کرد: امروز پایگاه‌های جمع آوری نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در تمام استان فعال هستند و تفاهم‌نامه‌ای با بسیج در این زمینه منعقد شده است.

captcha