رابطه قلبی با شهید حججی ضامن موفقیت من بود
کد خبر: 3643424
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کرم:

رابطه قلبی با شهید حججی ضامن موفقیت من بود

گروه فعالیت های قرآنی: رتبه ممتاز رشته قرائت ترتیل چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: اعتقاد و ارتباط قلبی با روح والا مقام شهید محسن حججی، ضامن رضایت داوران و تماشاگران از قرائت من بود.

 ثمین کرم رتبه ممتاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: شهدا با تقدیم خون خود در راه اسلام، درس ایستادگی و پاسداری از آرمان های اسلام و انقلاب را به همه آموختند و شرکت در محافل و مجالس قرانی، ادامه راه شهدای والا مقام است.

وی ادامه داد: ارتباط قلبی با شهدا به خصوص شهید محسن حججی ضامن موفقیت قرانی من بوده و ثواب تمام آیاتی که خوانده ام را به روح بلند مرتبه شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم می کنم.

وی عنوان کرد: من از شهر کرمانشاه در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن شرکت کرده بودم و برای آمادگی کامل در این مسابقات، یک سال تمرین مداوم داشته ام.

کرم با اشاره به اینکه 6 سال در رشته تحقیق رقابت کرده، تصریح کرد: در رشته تحقیق قرآن در مدت 6 سال در رقابت های سراسری موفق به کسب رتبه نشدم وبا مشورت با اساتید قرآنی خود، تصمیم گرفتم در رشته قرائت تحقیق در مسابقات سراسری شرکت کنم.

وی تاکید کرد: سطح چهلمین دوره مسابقات قرآن بالا بوده و متسابقین با آمادگی و اطلاعات قرآنی کاملی در این مسابقات شرکت کرده بودند که باعث حساسیت و ارتقای سطح چهلمین دوره مسابقات سراسری قران شده بود.

وی با اشاره از میزبانی آذربایجان غربی، افزود: میزبانی ارومیه و برخورد عوامل اجرایی و همچنین استقبال در فرودگاه بسیار عالی بوده و باعث احساس راحتی و برداشته شدن استرس از دوش متسابقین شده بود.

رتبه عالی چهلمین دوره مسابقات سراسری قران بیان کرد: کسب موفقیت های بیش تر و درخشش در مسابقات بین المللی، از اهداف آتی من در مسابقات قرآنی است.

captcha