تخفیف ۵۰ درصدی هزینه ارتباطات در دانشگاه‌ها
کد خبر: 3643491
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
محمدجواد آذری جهرمی:

تخفیف ۵۰ درصدی هزینه ارتباطات در دانشگاه‌ها

گروه دانشگاه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها با اشاره به کیفیت نامطلوب وضعیت ارتباطات در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: بر اساس مصوبات هیئت دولت، تسهیلاتی برای دانشگاه‌ها در حوزه ارتباطات در نظر گرفته شده و هزینه ارتباطات با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجلاس سراسری روسای دانشگاه‌ها و در جمع روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، اظهار کرد: وضعیت اتصال امروز دانشگاه‌ها به فضای ارتباطی کشور و مجموعه‌های ذی‌ربط شرایط مطلوبی ندارد.
وی افزود: یک سری مصوبات در دولت خواهیم داشت که تسهیلاتی برای دانشگاه‌ها در عرصه ارتباطات در نظر گرفته شود و هزینه ارتباطات در سطح دانشگاه‌ها با ۵۰ درصد تخفیف همراه باشد.
آذری جهرمی گفت: اگر به دانشگاه بروید می‌توانید وضعیت فرهنگ، سیاست، علم و ... کشور را ببینید، در زمینه فناوری هم همین‌طور است، اگر سطح دسترسی دانشگاه‌ها به ارتباطات مطلوب باشد، شاخص‌های خوبی را شاهد خواهیم بود.
وی با بیان اینکه کیفیت ارتباطات در دانشگاه‌ها مطلوب نیست، افزود: اگر دانشگاه در بحث فناوری پیشتاز نباشد، تبدیل به جامعه مصرف‌گرا می‌شویم.
یادآور می‌شود، پنل آموزش عالی و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات و احمد معتمدی، رئیس دانشگاه امیرکبیر در بعدازظهر نخستین روز اجلاس روسای دانشگاه‌ها برگزار شد. این اجلاس تا فردا ادامه خواهد داشت.
captcha