پایان شهریور؛ آخرین مهلت ثبت نام در ترم پاییز خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) شهرکرد
کد خبر: 3643625
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

پایان شهریور؛ آخرین مهلت ثبت نام در ترم پاییز خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) گفت: مهلت ثبت نام در کلاس‌های قرآن ترم پاییز این خانه قرآن تا پایان شهریور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، مرجان حیدری مدیر خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) با اعلام این خبر گفت: کلاس های ترم پاییز خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) از 15 مهر سال جاری آغاز می شود.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای ترم پاییز این خانه قرآن افزود: دوره آموزش تدبر  جزء 30 ؛ تفسیر موضوعی قرآن کریم ، دوره آموزشی  سطح 1( رو خوانی و روان خوانی)  ،  دوره سطح 3 ( فصیح خوانی) و دوره آموزش حفظ  قرآن کریم برای نونهالان و کودکان ؛ و دوره تخصصی احکام  (ویژه دختران و بانوان )  از شاخص ترین دوره های است که پاییز سال جاری در خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) برگزار می شود.

حیدری افزود: کلاس های آموزش حفظ قرآن کریم در رده پیش دبستان و دبستان وپژه دختران و پسران به صورت جداگانه در این مرکز برگرار می شود.

 مدیر خانه قرآن پیامبر خاتم (ص ) ادامه داد: دو سال از تشکیل خانه قرآنی پیامبر خاتم (ص) می‌گذرد و طی این مدت دو دوره  کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و  تجوید برگزار کرده ایم و گواهی نیز برای قرآن آموزآن دوره های روخوانی و روان خوانی صادر شده است .

وی با اشاره به برگزاری کلاس ها در خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) شهرکرد واقع در خیابان ملت غربی کوچه 83 پلاک 11 طبقه همکف گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این کلاس ها می توانند روزهای فرد( یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ) به این خانه قرآن مراجعه نمایند.


captcha