رویکرد شورای اسلامی ارومیه توجه به فعالیت های قرآنی است
کد خبر: 3643993
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
اصغرزاده:

رویکرد شورای اسلامی ارومیه توجه به فعالیت های قرآنی است

گروه اجتماعی: رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به سیاست گزاری شورای اسلامی شهر ارومیه، گفت: توجه به فعالیت های قرآنی و مذهبی، از اصلی ترین برنامه های اجرایی شورای اسلامی شهر ارومیه است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 28 شهریور رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با مدیر عامل و کارکنان موسسه دارالحافظین قرآن که در دفتر موسسه  این موسسه انجام شد اظهار کرد: موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی، یکی از فعالترین و موثرترین موسسات قرآنی است که در زمینه تربیت و آموزش قرآن کریم در بین جامعه از نقش بسزایی برخوردار است.
وی افزود: دیدگاه شورای اسلامی شهر ارومیه به حوزه قرآن بسیار فراتر است و برنامه های خاصی برای فعالیت های دینی و قرآنی در نظر داشته و امید است با همیاری و همفکری موسسات قرآنی، فعالیت های قرآنی در جامعه افزایش یابد.

وی تاکید کرد: من از اعضای جامعه قرآنی هستم و گذشته و آینده خود را مدیون قرآن می دانم و خدمت برای قرآن و خداوند از افتخارات و اهداف کاری من است.

اصغرزاده با اشاره به لزوم قدردانی از شخصیت تربیت دهنده قران در جمعه، عنوان کرد: ارومیه با وجود اساتیدی چون روشنگری،میرقلنج،وحید وکیلی،حامد ولی زاده و دیگر شخصیت های والا ،یک شهر قرآنی و معنوی بوده و رویکرد اصلی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز توجه به فعالیت ها و حوزه های قرآنی و فرهنگی خواهد بود.

وی بیان کرد: فرهنگسراها ظرفیت قابل توجهی در آموزش کلاس های قرآنی داشته و فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه در محوریت قرآن احداث شده است.

اصغرزاده ادامه داد:  شورای اسلامی شهر ارومیه نگاه ویژه ای برای فرهنگسرای قرآن و عترت دارد و در تلاش است تا موسسات قرآنی در کنار فرهنگسرای قرآن و عترت از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.

وی گفت: تربیت و آموزشهای قرآنی در جامعه باید گسترده شود و شورای اسلامی شهر ارومیه با تمام توان در جهت حمایت از موسسات قرآنی و فرهنگی گام برخواهد داشت.

وی اظهار کرد: ارومیه یک شهر قرآنی بوده و باید تلاش شود فعالیت های قرآنی و معنوی تقویت و اطلاع رسانی صحیح نیز در حوزه آموزش قرآن کریم به صورت گسترده ترانجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد : از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در عرصه های قرآنی و فرهنگی در شهر ارومیه استفاده خواهد شد

captcha