برگزاری مراسم عقد آسمانی 25 زوج جوان در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3644076
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

برگزاری مراسم عقد آسمانی 25 زوج جوان در حرم شاهچراغ(ع)

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) از برگزاری مراسم عقد آسمانی 25 زوج جوان در این حرم مطهر طی ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) گفت: در طول ایام اعیاد سعید قربان و غدیر، مراسم‌های عقد ازدواج دائم ۲۵ زوج جوان در سالن پیوند آسمانی آستان مقدس شاهچراغ(ع) برگزار شد.

وی افزود: مراسم عقد این زوج‌های جوان که از شهرهای مختلف کشور به حرم مطهر شاهچراغ(ع) مشرف شده بودند به همراه ثبت محضری به صورت نیم بها انجام گرفت.

سلامی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ماه‌های محرم و صفر، مراسم‌های عقد ازدواج پس از سپری شدن این ماه‌های سوگواری ادامه خواهد یافت.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس یادآور شد: جوانان سراسر کشور برای ثبت محضری عقد دائم خود به صورت نیم بها و برگزاری مراسم آغاز زندگی مشترک خود در جوار حرم مطهر شاهچراغ(ع) می‌توانند با مراجعه به بخش مربوطه در پایگاه اینترنتی حرم مطهر به نشانی shahecheragh.ir/peivandeasemani از محتوای آموزشی در مورد ازدواج، خانواده، سبک زندگی، همسرداری و تربیت فرزند، بهره برده و پس از مطالعه شرایط عقد و مدارک لازم، نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

وی گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۱۳۱۳۲۰ تماس حاصل كنند.

captcha