نخستین همایش زبان‌های خارجی ویژه کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3644214
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
به همت جهاد دانشگاهی؛

نخستین همایش زبان‌های خارجی ویژه کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فرهنگی: رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: اولین همایش رایگان آشنایی با زبان‌های خارجی ویژه کودکان و نوجوانان به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، وحید خلیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان، روز گذشته 27 شهریورماه در همایش آشنایی با زبان های خارجی ویژه کودکان و نوجوانان که در کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی شهرکرد برگزار شد، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این همایش با محور زبان‌های انگلیسی، روسی، فرانسوی و آلمانی برگزار شد . 
خلیلی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند با زبان‌های مختلف خارجه دانست و اظهار کرد: در این همایش 13 گروه از کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش به زبان انگلیسی به رقابت پرداختند . 
رئیس جهاد دانشگاهی استان از استقبال پرشور کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان در این همایش خبر داد و تصریح کرد: در این همایش بیش از 300 نفر از کودکان و نوجوانان به همراه خانواده حضور داشتند. 
وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کلاس‌های زبان‌های خارجه از هفت مهرماه سال‌جاری، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این کلاس‌ها به مراکز پنج‌گانه جهاد دانشگاهی در استان مراجعه کنند. 
خلیلی اظهار کرد: کلاس زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی استان سالانه در پنج ترم و در همه رده‌های سنی برگزار می‌شود . 
رئیس جهاد دانشگاهی استان شروع کلاس‌های زبان ترم پاییز جهاد دانشگاهی را 18 مهرماه سال جاری اعلام و تصریح کرد: کلاس‌های زبان خارجی هم به صورت ترمی و هم به صورت فشرده در تمام مراکز جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود . 
وی از فعالیت بیش از سه دهه جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در آموزش زبان‌های خارجی در استان خبر داد و گفت: یکی از دپارتمان‌های ده‌گانه آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی استان، دپارتمان زبان‌های خارجی است . 
خلیلی نوید برگزاری همایش زبان‌های خارجی ویژه بزرگسالان در استان را داد و افزود: جهاد دانشگاهی استان آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان‌های خارجی برای کارکنان و پرسنل تمام ادارات و نهادهای اجرایی دولتی و خصوصی را دارد . 
یادآور می شود جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری هم اکنون دارای ۵ مرکز فعال در حوزه آموزش‌های کوتاه‌مدت و زبان خارجی به شرح ذیل است؛ 
مرکز شمارۀ یک، شهرکرد (خیابان شریعتی): ۳۳۳۳۲۰۹۳ 
مرکز شمارۀ دو، شهرکرد (خیابان ولی عصر): ۳۲۲۴۲۵۱۷ 
مرکز شمارۀ سه، بروجن (میدان شهرداری): ۳۴۲۲۱۲۳۰ 
مرکز شمارۀ چهار، فارسان (خیابان اشرفی اصفهانی): ۳۳۲۲۵۳۳۰ 
مرکز شمارۀ پنج، سامان (خیابان پاسداران): ۳۳۵۲۷۴۶۴ 
captcha