تأسیس دانشکده علوم قرآنی در خوشاب؛ خواسته اعضای شورای شهر
کد خبر: 3644318
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

تأسیس دانشکده علوم قرآنی در خوشاب؛ خواسته اعضای شورای شهر

گروه شهرستان‌ها: اعضای شورای اسلامی شهر سلطان‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب از مسئولان دانشکده علوم قرآنی سبزوار طی نامه‌ای درخواست کردند دانشکده علوم قرآنی در مرکز شهرستان خوشاب تأسیس شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در حالی که برخی از مسئولان از کمک‌های شهرداری و مسئولان شهرستان سبزوار در ادامه ساخت و تکمیل دانشکده علوم قرآنی در این شهرستان دلسرد شده‌اند برخی دیگر از خیران در تلاش هستند تا ساخت این دانشکده قرآنی در شهرستان خوشاب انجام شود و مردم از فیوضات معنوی توسعه علوم قرآنی بهره‌مند شوند.
تاسیس دانشکده علوم قرآنی در سلطان آباد/در حال تکمیل
در نامه‌ای که در اختیار خبرنگار ایکنا قرار گرفته، اعضای شوری اسلامی شهر سلطان آباد(مرکز شهرستان خوشاب) از حجت الاسلام دکتر فاتحی، ریاست دانشکده علوم قرآنی سبزوار درخواست کرده‌اند تا با توجه به زیر ساخت‌های آماده در این شهرستان، دانشکده علوم قرآنی به این شهرستان منتقل و در این شهر احداث شود.
در این نامه مذکور همچنین ذکر شده است: با توجه به نبود هیچگونه موسس آموزش عالی و دانشگاهی در این شهرستان با توجه به عدم استقبال شهرداری سبزوار از ساخت و تکمیل دانشکده علوم قرآنی در سبزوار، از ظرفیت نخبگان شهرستان و استعدادهای درخشان خوشاب برای ترویج علوم قرآنی و معارف اسلامی بهره بگیرند.
captcha