فعالیت‌های قرآنی زمینه‌ساز خیر و برکت در کشور است
کد خبر: 3644412
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

فعالیت‌های قرآنی زمینه‌ساز خیر و برکت در کشور است

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اعلام اینکه انتقال مفاهیم قرآن به جامعه یکی از مسایل اصلی معاونت قرآنی ارشاد اسلامی است، گفت: هر چه سخن از اهل بیت و قرآن در جامعه گسترش پیدا کند شاهد خیر و برکت در آن کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمدرضاحشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز در آیین افتتاح استودیوی تخصصی قرآن در تبریز، اظهار کرد: برخی از بنیادها مانند بنیادهای قرآنی چنان با برکت هستند که شعاع نورانی آنها به سرتاسر کشور می‌رسد.
وی با اشاره افتتاح این استودیو افزود: کاری که امروز شاهد انجام آن هستیم یکی از این کارهای نورانی است که به عمل رسیده است و این کار پر خیر و برکت را  مدیون نفس قدسی حضرت امام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری هستیم.
وی، با بیان اینکه این پروژه سومین پروژه است که در کشور  افتتاح می‌شود، گفت: در حال نیز در تدارک برای انجام این قبیل کارها در مناطق دیگر کشور هستیم.
حجت‌الاسلام حشمتی با بیان اینکه امروز ما نیازمند تولیدات قرآنی هستیم گفت: افتتاح این مؤسسه‌ها و استودیوها در سطح کشور یک حرکت برای انجام این اهداف در فضای مجازی و جامعه است.
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادامه داد: کسانی که در این حوزه در حال فعالیت هستند تحت پوشش بیمه فعالان قرآنی هستند و معاونت قران و عترت از کاری انجام شده در موسسات حمایت می‌کند.
وی، با اعلام اینکه انتقال مفاهیم قرآن به جامعه یکی از مسایل اصلی معاونت قرآنی ارشاد اسلامی است گفت: امید داریم این مکان یک محل خیر باشد و ثمرات آن را مردم بچشند چرا که هر چه سخن از اهل بیت و قرآن در جامعه گسترش پیدا کند شاهد خیر و برکت در آن کشور خواهیم بود.
captcha