زنگ امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی نواخته می شود
کد خبر: 3644504
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید:

زنگ امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی نواخته می شود

گروه اجتماعی: قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: به دلیل تقارن هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر و آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس آذربایجان غربی نواخته می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 29 شهریور حجت‌الاسلام علی قنبری قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی در نشست خبری که در دبیرخانه ستاد امر به معروف انجام شد اظهار کرد: به دلیل همزمانی هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان حفظ اآثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، یک مهر ماه زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس آذربایجان غربی نواخته خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی، افزود: در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر امسال، در راستای همگانی کردن و فرهنگ سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تمام شهرستان های آذربایجان‌غربی،230 عنوان برنامه مختلف  پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: تجمع  تجدید میثاق با آمر معروف و ناهی از منکر امام حسین (ع) در نماز های جمعه آذربایجان غربی، نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکردر آستانه آغاز سال تحصیلی در مدارس استان، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه فنی قاضی طباطبایی ارومیه، نشست علمی با حضور نخبگان حوزه و دانشگاه در دفتر امام جمعه ارومیه، تجمع بانوان در جهت تحکیم خانواده، برگزاری مانور تذکر لسانی توسط طلایه داران امر به معروف، دیدار با خانواده شهدا ویژه امربه معروف و نهی از منکر، از جمله مهمترین برنامه های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی است.     
                                    
حجت الاسلام قنبری تصریح کرد: بهره گیری از فضای معنوی ایام محرم و صفر برای ترویج امر به معروف در جامعه و تبیین و اعلام جایگاه امر به معروف و نهی از منکر از اهداف برگزاری برنامه های ستاد امر به معروف آذربایجان غربی در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر  است.

وی بیان کرد: سیاست گذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی در سال جاری، بر پایه هدایت، نظارت و هماهنگی های مربوطه بوده و سایر برنامه ریزی ها توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر استان انجام شده است.

حجت الاسلام قتبری ادامه داد: تجمع تجدید میثاق با شهدای آمر به معروف همزمان با نماز جمعه این هفته ، در مصلای امام خیمنی (ره) ارومیه برگزار می شود.

وی اظهار کرد:  ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی سه هزار و 178 نفر عضو داشته و ترویجگر فرهنگ اسلامی در جامعه هستند.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: تبدیل  امر به معروف  و نهی از منکربه عنوان فرهنگ عمومی در جامعه، نیازمند مشارکت و حمایت اصحاب رسانه و تمام ارگان ها و مسئولان است.
captcha