کارگاه آموزشی احیای دریاچه ارومیه در مهاباد برگزار شد
کد خبر: 3644618
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

کارگاه آموزشی احیای دریاچه ارومیه در مهاباد برگزار شد

گروه اجتماعی: دوره آموزشی مقابله با حوادث طبیعی وغیر متقرقبه ویژه احیای دریاچه ارومیه با حضور فرهنگیان مهابادی برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، روز گذشته 28 شهریور ماه سید طاهر محمدی، معاون پرورشی شهرستان مهاباد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی مقابله با حوادث طبیعی وغیر متقرقبه ویژه احیای دریاچه ارومیه با حضور فرهنگیان معلمان مهابادی برگزار شد.

محمدی اضافه کرد: برای فرهنگ سازی در مدارس انتقال اطلاعات لازم به دانش آموزان  بیش از850 نفرمعلم مهابادی دراین طرح شرکت کرده اند.

وی گفت: این دوره درروز23 و25شهریورماه سال جاری برای معلمان  خواهروبرادر شهری روستا یی برگزار شد و دوره مذکور برای اموزگاران برادرشهر در آینده ای نزدیک نیز برگزار خواهد شد.

زاهد نیا مدیر روابط عمومی ستاد احیای دریاچه ارومیه، هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی انتقال مفاهیم لزوم صرفه جویی در مصرف آب و تغییر الگوی کشت برای احیای دریاچه ارومیه به دانش آموزان از طریق معلمان است.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی در شهرستانهای تکاب،شاهیندژ، بوکان و مهاباد برگزار شده و در شهرستانهای میاندوآب ، سلماس و ارومیه نیز تا پایان شهریورماه برگزار می شود.
captcha