۲۸ یادواره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار ‌‌می‌شود
کد خبر: 3644652
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

۲۸ یادواره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار ‌‌می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۸ یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فریبرز نجفی عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس و ایام محرم را در پیش داریم 28 یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری همایش "متولی حسینی شهدا" در استان خبر داد و افزود: 30 حسینیه در استان وجود دارد که توسط خانواده شهدا احداث شده در همین راستا همایشی تحت عنوان "متولی حسینیه شهدا" در استان برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌هایی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان بیان کرد: 6 مهرماه با حضور خانواده شهدا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مراسم عطرافشانی گلزار شهدا برگزار می‌شود.
نجفی با اشاره به معرفی شهید شاخص کارمندی در استان خاطرنشان کرد: امسال کرامت‌الله سلیمانی به عنوان شهید شاخص کارمندی در استان معرفی شدند.
وی با بیان اینکه 50 گروه پیام‌اور ایثار در بنیاد شهید و امور ایثارگران داریم، گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید این 50 گروه در مدارس حضور پیدا می‌کنند و خاطرات دوران دفاع مقدس را برای دانش‌آموزان بازگویی می‌کنند.

captcha