قیمت اقلام پرمصرف ماه محرم اعلام شد
کد خبر: 3644679
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

قیمت اقلام پرمصرف ماه محرم اعلام شد

مدیر طرح تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی عنوان کرد: قیمت اقلام عرضه شده در ماه محرم شامل شکر، برنج و گوشت تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ایسنا نوشت: سیدحمید رضا جوادی اظهار کرد: سهمیه ابلاغی اقلام برنج، شکر و گوشت منجمد گوساله مصرفی مورد نیاز هیات‌ها و تکایای مذهبی مشخص شده و مقرر شد این مکان‌ها با معرفی سازمان تبلیغات اسلامی که مجوز آن‌ تایید شده، به طور مستقیم از انبارها کالای خود را دریافت کنند و برای تهیه کالاهای شکر و برنج نیز به فروشگاه‌های اتکا و رفاه مراجعه کنند.

وی در خصوص قیمت اقلام پرمصرف در ماه محرم تصریح کرد: قیم برنج در انبار به ازای هر کیلو 4000 تومان، شکر کیلویی 2520 تومان، گوشت منجمد ران به ازای هر کیلو 23 هزار تومان و قیمت سردست و گردن در هر کیلو 22 هزار تومان خواهد بود.

جوادی با بیان اینکه قاعدتا در این ایام تقاضا بالا می‌رود در یک بازه زمانی بخشی از قیمت گران خواهد شد، تصریح کرد: برای عرضه این اقلام در ماه محرم محدودیتی در نظر گرفته نشده زیرا ذخایر ما در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

مدیر طرح تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: در تمام طول این ماه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان آمادگی لازم را دارند تا مواد مورد نیاز مردم را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

وی گفت: همچنین فروشگاه‌های تعاونی روستایی نیز آمادگی دارند که کار توزیع را در سطح شهرستان انجام دهند تا مردم برای تهیه کالا به مشکل برنخورند.
captcha