حمایت مرکز رشد از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه قرآنی
کد خبر: 3644698
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

حمایت مرکز رشد از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه قرآنی

گروه جامعه: معاون مرکز رشد در جلسه پیش‌رویداد تکانش از حمایت این مرکز از ایده‌های دینی و قرآنی خبر داد و گفت: افراد با ارائه ایده‌های خود به این مرکز می‌توانند از حمایت ما برای تحقق و اجرایی کردن ایده و رسیدن به مرحله تولید محصول بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) چهارمین جلسه پیش رویداد «تکانش» با محوریت ارائه، بحث و بررسی ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید در حوزه آموزش، تعلیم و تربیت امروز در سالن کنفرانس سازمان قرآنی دانشگاهیان و به همت مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی برگزار شد.

در این مرحله از رویداد تکانش که به صورت کارگاه آموزشی برگزار شد، حاضران با نحوه طرح مسئله، انتخاب موضوع، قالب‌هایی که می‌توانند برای رفع مسائل و مشکلات آموزشی و تربیتی از آنها استفاده کنند، انواع راه‌حل‌ها شامل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ... آشنا شدند و پس از ارائه طرح‌ها و پیش‌نهادهای خود، طرح‌ها و ایده‌های جدید قرائت و بر روی آنها بررسی و تحلیل صورت گرفت تا مشخص شود کدام طرح قابلیت اجرایی بیشتری دارد.

در ادامه این کارگاه آموزشی، زهرا کامیاب، معاون مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی ضمن تشریح فعالیت‌های این مرکز، گفت: در حال طراحی دوره‌‌های سه‌روزه ایده‌پردازی و خلاقیت هستیم و پس از برگزاری این دوره‌ها طرح‌هایی که نمونه محصول آنها تهیه شود را در قالب نمایشگاه عرضه خواهیم کرد.

وی با اعلام آمادگی مرکز رشد برای دریافت ایده‌ها و طرح‌های افراد علاقه‌مند در حوزه دینی و قرآنی یادآور شد: افراد و شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود را به این مرکز ارائه دهند، پس از دریافت ایده‌ها، شورایی در مرکز رشد ایده‌ها را داوری و در صورت تأیید دفتر کاری به صورت رایگان در اختیار ایده‌پردازان قرار داده می‌شود تا بتوانند ایده‌های خود را به مرحله اجرا و تولید محصول برسانند.

کامیاب با اشاره به اینکه مرکز رشد به ایده‌پردازان با ارائه مشاوره در جهت تأمین مالی و ... نیز کمک می‌کند، گفت: رویدادهایی با عنوان طلوع برکت نیز با هدف جهت‌دهی به خلاقیت و نوآوری افراد علاقه‌مند برگزار می‌شود.

در ادامه این کارگاه آموزشی گروه‌های ایده‌پردازی تشکیل شد تا شرکت‌کنندگان با کار گروهی و نحوه ارائه طرح‌ها و ایده‌ها و دفاع از ایده‌های خود آشنا شوند.

به گزارش ایکنا، افراد خلاق و ایده‌پرداز می‌توانند طرح‌های خود را به دفتر مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی واقع در خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 98 ارائه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱-۶۶۴۱۰۱۸۰ تماس حاصل کنند.

captcha