سیاست مدیریتی شهرداری ارومیه استفاده از جوانان است
کد خبر: 3644716
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
حضرت پور:

سیاست مدیریتی شهرداری ارومیه استفاده از جوانان است

گروه اجتماعی: شهردار ارومیه با اشاره به نیاز دستگاه های اجرایی به انرژی جوانان، گفت: شهرداری ارومیه استفاده از نیروی جوان در مسائل مدیریتی را از برنامه های خود می داند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، محمد حضرت پور شهردار ارومیه، روز گذشته 29 شهریورماه در دیدار از دفتر مؤسسه امیدواران منتظَر(عج) آذربایجان غربی اظهار کرد: تهیه و تنظیم  برنامه های مشترک  بین شهرداری و موسسات و نهاد های قرآنی در ارومیه، در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، از اولویت های اصلی شهرداری ارومیه است.

وی ادامه داد: دیدار و هم فکری با موسسات و نهاد های خودگردان قرآنی، اثرگزاری مثبتی در برنامه های مشترک فرهنگی و اجتماعی در ارومیه دارد.

حضرت پور تصریح کرد: مشارکت جوانان انقلابی در حوزه مسائل فهنگی و اجتماعی و استفاده شهرداری از ایده ها و نیروی جوانان در پروزه ها و طرح های اجرایی شهر ارومیه، از ملزومات مدیریتی شهرداری ارومیه است.

شهردار ارومیه افزود: شهرداری ارومیه آمادگی کامل خود را جهت اجرای طرح های فاخر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه اعتیاد و بزه های اجتماعی اعلام می نمايد.

همچنین رضا محمد زاده مدیر موسسه امیدواران  منتظر (عج) گفت: سیاست اجرایی موسسه امیدوران منتظر (عج)، استفاده از جوانان قرآنی و مومن در فعالیت های مذهبی و مدیریتی و اجرایی خود است.

وی تصریح کرد: استفاده از جوانان در مسئولیت ها، موجب استفاده از یک نیروی پر انرژی در حل مشکلات و استفاده از افکار به روز و تازه نفس می شود.

محمدزاده بیان کرد: موسسه امیدواران منتظر (عج)، آمادگی خود را برای همکاری و تعامل با شهرداری برای بهره برداری از استعداد جوانان موسسسه اعلام می کند.
captcha