قاریان طرح «با قرآن در رمضان» و برگزیدگان قرآنی خوزستان تجلیل شدند
کد خبر: 3644728
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

قاریان طرح «با قرآن در رمضان» و برگزیدگان قرآنی خوزستان تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاریان طرح «با قرآن در رمضان» و برگزیدگان استان خوزستان در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، همایش «طلایه داران قرآن و عترت»، مراسم تجلیل از قاریان طرح «با قرآن در رمضان» و برگزیدگان استان خوزستان در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز پنج‌شنبه ۳۰ شهریور در اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

این برنامه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، پیشکسوتان قرآنی و حافظان و قاریان استان همراه بود.

در این برنامه از گروه‌های تواشیح مصباح‌الهدی، میعاد، آل‌یاسین و العباد که موفق به کسب رتبه‌های اول تا چهارم مسابقات کشوری مدیحه‌سرایی شدند، قدردانی شد.

همچنین از سید جاسم موسوی و محمد سیلاوی که به ترتیب حائز رتبه‌ شایسته تقدیر در رشته تلاوت تحقیق و رتبه عالی در بخش حفظ 10 جزء شدند نیز تقدیر شد.

همخوانی اسماءالحسنی توسط چهار گروه برتر تواشیح استان با همراهی پیشکسوتان قرآنی استان از دیگر برنامه‌های این همایش قرآنی بود.

در خاتمه از 37 مرتل شرکت کننده در طرح «با قرآن و رمضان» با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

همایش «طلایه داران قرآن و عترت» از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان و اتحادیه تشکل‌های مؤسسات قرآن خوزستان برگزار شد.

captcha