پیروی از ولی فقیه از مهم‌ترین شاخصه‌های آیت‌الله راستی کاشانی بود
کد خبر: 3644748
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

پیروی از ولی فقیه از مهم‌ترین شاخصه‌های آیت‌الله راستی کاشانی بود

گروه حوزه‌های علمیه: حجت‌الاسلام جمشیدی در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله حسین راستی کاشانی گفت: عشق به اهل بیت(علیهم السلام)، ولایتمداری و پیروی از ولی فقیه و حرکت در مسیر امام راحل ره و مقام معظم رهبری از مهم‌ترین شاخصه‌های ایشان بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی حوزه خواهران، پیام تسلیت  حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی

ارتحال عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت الله حاج شیخ حسین راستی  ره موجب تالم شدید گردید.

آن عالم ربانی و انقلابی که یکی از یاران دیرین حضرت امام خمینی قدس سره الشریف بود سالیان متمادی در حوزه علمیه قم و نجف به تدریس معارف گهر بار اسلام ناب و اهل بیت علیهم السلام پرداخت و نتیجه این تلاش تربیت دهها دانش آموخته مکتب امام صادق علیه السلام است .

خدمات و تلاش‌های ایشان که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایندگی حضرت امام ره در شورای عالی حوزه علمیه، نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره نمود برکسی پوشیده نیست.

عشق به اهل بیت علیهم السلام، ولایتمداری و پیروی از ولی فقیه و حرکت در مسیر امام راحل ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی از مهم‌ترین شاخصه‌های ایشان بود.

اینجانب ارتحال آن عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء، مقام معظم رهبری مدظله العالی ، مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم، علمای بزرگوار، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن مرحوم بویژه آقازادگان ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن عالم نستوه از خداوند منان علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

محمودرضا جمشیدی

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران


captcha