امنیت اسرائیل با نزدیکی به مرزهای ایران از بین می‌رود
کد خبر: 3644865
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

امنیت اسرائیل با نزدیکی به مرزهای ایران از بین می‌رود

گروه اجتماعی: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان ایران به ویژه رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هرچه به مرزهای ایران نزدیک‌تر شود قبر خود را با دستان خود کنده و در صورت ایجاد هرگونه ناامنی در مرزهای ایران اسلامی، امنیت آنها پیش از امنیت ایران از بین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 31 شهریور محمدتقی اوصانلو در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی چالش بزرگی با از بین رفتن تمامی دستاوردهای جهان غرب برای آمریکا به وجود آمد.

وی افزود: همین امر باعث شد آمریکا توطئه‌های مختلفی را در جهت نابودی انقلاب به کار گیرد که از جمله آنها می‌توان به کار گرفتن هزاران دسیسه مختلف به منظور پیروزی یک جاسوس وابسته به غرب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

وی بیان کرد: در زمان و شرایطی که زمینه جنگ بین ایران و عراق وجود داشت، صدام که وابسته به انگلیس بود با یک کودتای بدون خونریزی حسن البکر را کنار زد و خود زمام حکومت عراق را در دست گرفت.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه آذربایجان‌غربی عنوان کرد: جرقه‌های جنگ با ادعای صدام مبنی بر مالکیت عراق بر جزایر سه‌گانه شد و غرب به رهبری آمریکا با ایجاد اطمینان در صدام برای پیروزی در جنگ با ایران، شعله‌های جنگ در 31 شهریور 1359 را برافروخت و این اطمینان خاطر به حدی بود که صدام رویای تصرف خوزستان در یک هفته را داشت اما این رویایی بیش نبود چرا که مردم ایران اسلامی با دستی خالی و کمترین تجهیزات مقابل ارتش تا دندان مسلح عراق ایستاد و مانع از پیشروی آن شد.

وی ادامه داد: کارشکنی‌های بنی صدر در امور جنگ نقش بسزایی در پیروزی‌های اولیه صدام داشت که با هوشیاری مردم و نیروهای مسلح خنثی شد و سرنوشت جنگ تغییر کرد و به همین علت است که سالگرد آغاز جنگ تحمیلی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: ملت ایران اسلامی ایستادگی و مقاومت را در روز نخست جنگ آموخته و این آموخته ملت ایران فرهنگ غنی را به وجود آورد که در غزه تکرار و در لبنان به وقوع پیوست و پس از 37 سال در سوریه و یمن متولد شده است.

اوصانلو  تاکید کرد: هم‌اکنون داعش به این نتیجه رسیده که توان مقابله با فرهنگ مقاومت را نداشته و ندارد و به روزهای آخر عمر خود رسیده است.

وی گفت: ملت ایران باید یاد شهدای جنگ تحمیلی را گرامی بدارند چرا که خون آنها ضامن امنیت کشور است و اکنون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عزمی راسخ راه آنها را با قدرت ادامه می‌دهند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه آذربایجان‌غربی در زمینه اقدامات خصمانه رژیم جعلی صهیونیستی تصریح کرد: دشمنان ایران به ویژه رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بدانند هرچه به مرزهای ایران نزدیک‌تر شود قبر خود را با دستان خود کنده و این هشدار را به صراحت به ایشان می‌دهیم که در صورت ایجاد هرگونه نا امنی در مرزهای ایران اسلامی، امنیت آنها پیش از امنیت ایران از بین رفته و زیر پا دفن می‌شوند.

captcha