وحدت، عامل پیروزی کشور ایران در مقابل قدرت‌های جهان
کد خبر: 3644870
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

وحدت، عامل پیروزی کشور ایران در مقابل قدرت‌های جهان

گروه سیاست: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان عنوان کرد: آنچه که در مقابل توطئه‌های دولت آمریکا می‌ایستد چیزی جزء وحدت بین مردم، رهبری و نیرو‌های مسلح نیست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، جمعه، 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در رژه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: زمانی که جهان به دو قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود، انقلاب اسلامی به عنوان قدرت سوم در دنیا ظهور و بروز کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی در آن ایام توانست با شعار «نه غربی نه شرقی، جمهوری اسلامی» مسیر خود را طی کند و استکبار جهانی به عنوان یکی از دشمنان مطرح در جهان نتوانست بزرگترین قدرت منطقه را شکست دهد.
مجیدی اضافه کرد: دشمنان از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با توطئه‌های فراوان سعی در شکست و نابودی این قدرت برتر داشتند اما با خواست خداوند مهربان و تدابیر رهبر انقلاب امام خمینی(ره)، در نقشه‌های خود با شکست روبرو شدند.
فرمانده سپاه استان ادامه داد: دشمنان با شکست در توطئه‌های خود دست به دامان حملات نظامی توسط گروه‌ها و احزاب‌های مختلف شدند تا جایی که در 31 شهریور ماه 59، توسط یکی از دست نشانده‌های خود در عراق یعنی، صدام حسین حملات نظامی خود از زمین و آسمان بر علیه ایران وارد کردند.
وی عنوان کرد: آنها با اطمینان خاطر شکست ایران را پذیرفته بودند اما غافل از سه رکن اساسی انقلاب که در عمق وجود این ملت سربلند ریشه دوانده بود و آن چیزی جزء، دین و اسلام، رهبری امام خمینی(ره) و مردم نبود.
مجیدی گفت: این سه رکن زمانی که در کنار یکدیگر قرار گیرند پتانسیل و نیروی بالایی شکل خواهد گرفت. امام (ره) نیز توانست با به کارگیری نیروی مردمی و ارتش در کنار یکدیگر این سازمان را شکل دهد و دفاع مقدس را به پیروزی برساند.
این مقام مسئول یادآور شد: ملت ایران توانست در جنگ علیه عراق در انواع عملیات چریکی و نظامی همچون فتح المبین، والفجر، کربلا و ... موفقیت‌های بسیاری کسب کند و با قدرت و اقتدار دشمن را رفته رفته از سرزمین خود بیرون کند.
وی با اشاره به اینکه نقش استان همدان در دفاع مقدس بی نظیر است افزود: انجام 56 عملیات پدافندی توسط لشگر بسیجی- مردمی 32 انصارالحسین(ع) استان، حماسه آفرینی و انجام عملیات غرور آفرین تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان و حضور پررنگ خلبانان پایگاه شهید نوژه همدان از اولین روز جنگ هشت سال ایران و موفقیت آنها درعمیلات مرصاد شاهدی بر این ادعاست.
مجیدی ادامه داد: نقش گروه 43 مهندسی امام علی(ع) به عنوان نیرو‌های تخصصی سپاه در ساخت بسیاری پروژه‌ها و زیر ساخت‌ها و همچنین پشتیبانی و حضور همیشه مردم سرافراز این سرزمین در میدان جنگ هیچ گاه نباید از یاد و خاطره‌ها محو شود که ماحصل این دفاع هشت ساله، هشت هزار شهید به خون خفته این استان است.
فرمانده سپاه استان با بیان اینکه دشمن به دنبال راهکار‌هایی جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی است اظهار کرد: تا زمانی که نیرو‌های مسلح از صلابت و اقتدار بالایی برخوردارند و وحدت در میان مردم پابرجا بوده و همواره پشت نظام و انقلاب خود باشند دشمن کوچکترین تعرضی نخواهد داشت.
وی افزود: اگر رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل با کینه و دشمنی با ملت ایران صحبت می‌کند نشان از آن دارد که از این کشور شکست خورده است و آن زمان که نظاره گر اتلاف سرمایه‌های هنگفت خود در جهت شکست انقلاب اسلامی است راهی جزء این گونه نطق همراه با کینه نخواهد داشت.
مجیدی عنوان کرد: آمریکا نمی‌تواند قبول کند که یک حکومت دینی و اسلامی در جهان چنین در صدر باشد لذا با توطئه‌های فراوان تصمیم در نابودی آن دارد و آنچه که در مقابل توطئه‌های این دولت غاصب می‌ایستد چیزی جزء وحدت بین مردم، رهبری و نیرو‌های مسلح نیست که با هدایت‌ها دلسوزانه و مدبرانه فرمانده کل قوا همواره در جهان سرافرازانه ایستاده است.

این مقام مسئول یادآور شد: امیدوارم مسیری که عاشورای حسینی و دفاع مقدس برای ما ترسیم کرده است همواره استمرار داشته و در این مسیر قرار گیریم.  





captcha