نهضت امام حسین (ع) همواره پابرجا است
کد خبر: 3644877
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
شجاع زاده:

نهضت امام حسین (ع) همواره پابرجا است

گروه معارف: مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی با اشاره به همایش شیرخوارگان حسینی گفت: شور و عشق مسلمانان به امام حسین (ع)، با گذشت 14 قرن از قیام کربلا، زبانزد جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 31 شهریور امیر شجاع زاده مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی  در همایش شیرخوارگان حسینی که در مصلا امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد اظهار کرد: با وجود گذشت 14 قرن از قیام امام حسین (ع)، عشق و ارادت شیعیان نسبت به سالار و سرور شهیدان ذره ای کم رنگ نشده است.

وی ادامه داد: عشق به امام حسین و ائمه اطهار (ع) در قلوب مسلمانان به خصوص شیعیان بوده و مراسمات سوگواری سید الشهدا (ع) هر سال، با شکوه تر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: حضرت علی اصغر (ع) بعنوان کوچک ترین شهید  کربلا بوده و سند مظلومیت حضرت امام حسین (ع) در دشت کربلا است.

شجاع زاده تاکید کرد: امام حسین (ع)، با گذشتن از فرزند خردسالش در برابر زنده نگه داشتن اسلام، به همه درس ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و فساد را داد.

وی بیان کرد: برپایی همایش شیرخوارگان حسینی، با هدف تربیت نسل آینده برای ظهور ولی عصر (عج) و تربیت نونهالان برای سرباز امام زمان (عج) شدن است.

وی افزود: وظیفه مادران تربیت فرزندان مطابق با آموزه های اسلام و فلسفه قیام عاشورا بوده تا زمینه مانوس شدن نسل آینده با معصومین (ع) و سرور شهیدان (ع) فراهم شود.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی گفت: رشد و تربیت کودکان زیر سایه آموزه های قرآن و اسلام، باعث آمادگی ذهنی مقابله با ظلم در کودکان شده و بسیاری از ناهنجاری های جامعه اصلاح خواهد شد.

captcha