نگاهی به نرم‌افزارهای عاشورایی انتشارات انقلاب اسلامی
کد خبر: 3645216
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲

نگاهی به نرم‌افزارهای عاشورایی انتشارات انقلاب اسلامی

گروه فناوری اطلاعات: انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت ماه محرم نسخه دیجیتال کتب و نرم‌افزارهایی با موضوع ویژه این ماه را با 30 درصد تخفیف در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نسخه کتاب آفتاب در مصاف در قالب یک کتاب مرجع، به گونه‌ای سامان يافته كه بتواند مبنای پژوهش محقّقان حوزه‌ عاشورایی قرار گيرد، تا با مراجعه به آن، بتوانند با توجه به ديدگاه‌های رهبری در موضوع علل و ابعاد حادثه‌ عاشورا، تحقيقات خود را گسترش دهند.

فهرست تفصيلی اين اثر مشتمل بر شش بخش کلّي با عناوين «کليّات، امام‎حسين، عاشورا، ياران عاشورا، دشمنان عاشورا، زيارات و ادعيه» است.

همچنین دو اثر جاذبه‌ حسینی و درس‌های عاشورا نیز از کتاب آفتاب در مصاف استخراج و به موضوعات «زینب کبری(س)» و «اربعین» و «درس‌های عاشورا» پرداخته‌اند.
 
عنوان بعدی این نشر، کتاب 72 سخن عاشورایی گزيده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ مسائل مختلف مربوط به نهضت حسينی بوده که از خرداد 1368 تا تيرماه 1390 در محافل و مجالس گوناگون ايراد و در قالب 72 سخن جمع‌آوري شده است.

کتاب چهار گفتار، چهار سخنرانی بسیار مهم رهبر انقلاب درباره‌ حادثه‌ عاشوراست که در آن با نگاهی نو، زمینه‌های تاریخی فاجعه‌ عاشورا، نظریه‌ صحیح درباره‌ فلسفه‌ قیام حسینی و درس‌ها و عبرت‌های گوناگون آن، برای نسل امروز تحلیل و تبیین کرده است.

و در نهایت ششمین اثر این مجموعه، نرم‌افزار چندرسانه‌ای «بعثت خون» است که حاوی 10 تصویرسازی از واقعه‌ عاشورا، مجموعه گرافیکی «بی‌خواص»، مجموعه صوتی پاسخ به سؤالات و شبهات درباره احکام و آداب مجالس عزاداری اهل بیت(ع) براساس آخرین نظرات و فتاوای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌(مدّظلّه‌العالی) توسط حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده و ... است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه‌ این شش اثر عاشورایی انتشارات انقلاب اسلامی به پایگاه اطلاع‌رسانی www.book-khamenei.ir مراجعه و از تخفیف ویژه 30 درصدی بهره‌مند شوند.
captcha