شیوه پذیرایی در هیئات مذهبی تغییر کند
کد خبر: 3645324
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

شیوه پذیرایی در هیئات مذهبی تغییر کند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس برنامه «روزی بهتر» بر ضرورت تغییر رژیم غذایی و شیوه پذیرایی در هیئات مذهبی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حسن اکبری، این متخصص طب سنتی در برنامه «روزی بهتر» اظهار کرد: پذیرایی با چای از عزاداران حسینی به علت مضرات زیادی که دارد بایستی با نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های دیگر جایگزین شود.
این متخصص طب سنتی با برشمردن آسیب‌های فراوان نوشیدن چای، تأکید کرد: نوشیدن چای موجب رسوب آهن در بدن می‌شود این در حالی است که آهن در متابولیسم بدن نقشی بسیار اساسی دارد. همچنین چای به علت اگزالاتی که دارد موجب ایجاد سنگ کلیه نیز می‌شود.
اکبری با بیان این که چای سبب ضعف سیستم ایمنی انسان می‌شود، گفت: بیماری‌هایی مثل فشارخون، سرطان و ام اس از تبعات مصرف چای هستند. ضمن آن که یبوست حاصله از مصرف چای موجب تجمع سموم در بدن می‌شود.
کارشناس برنامه «روزی بهتر» در ادامه گفت: به عنوان یک پزشک طب جدید و طب قدیم به همه بانیان هیئات مذهبی توصیه می‌کنم نوشیدنی‌هایی مثل دمنوش به سیب، آویشن، بادرنج بویه، دارچین، بیدمشک و بهارنارج و زعفران را جایگزین کنند و اگر اصرار به استفاده از چای دارند یک روز در هفته از چای ایرانی بدون اسانس استفاده کنند.
یادآور می‌شود، برنامه «روزی بهتر» ساعت 9 صبح، شنبه تا پنج‌شنبه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند فایل این برنامه را از نشانی www.qurantv.ir دریافت کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۹
0
0
باید بر فعالیت این مراسمات نظارت و کنترل دقیقی صورت گیرد
captcha