لزوم ممانعت از ترویج قداست‌های کاذب در جامعه
کد خبر: 3645378
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

لزوم ممانعت از ترویج قداست‌های کاذب در جامعه

گروه اجتماعی: معاون سازمان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از رانندگی بانوان بی‌حجاب، فرهنگ شدن قداست کاذب، سگ‌گردانی و مد شدن برخی از لباس‌های غیراسلامی انتقاد کرد و افزود: وجود این گونه رفتارها زیبنده جامعه اسلامی نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران حجت‌الاسلام علیزاده معاون سازمان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران امروز یکم مهرماه در همایش طلایه داران معاونت قضائی، نظامی، انتظامی و بسیج  ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران،  گفت:   جنبه تبلیغاتی  امام حسین(ع)  درباره امر به معروف و نهی از منکر  بیشتر در  حوزه عمل و رفتار بوده است.
وی با بیان اینکه  یکی از خواسته های سازمان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد انسجام بین نیروهای مسلح است، افزود: تشکیل شعبات ویژه در دادسرا‌ها برای حمایت از آمرین به معروف، راه‌اندازی کمسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی، ساماندهی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در تفرجگاه‌ها، تهیه و انتشار مقالات در رسانه‌ها، شناسایی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح، تبیین اولویت‌های مبارزه با منکر و در نظر گرفتن آن در اجرا از خواسته‌های  معاونت قضایی و نظامی تشکیلات امر به معروف و نهی از منکر است.
معاون سازمان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر  تصریح کرد: برگزاری دوره عمومی امر به معروف و نهی از منکر، تقویت  گروه های امربه معروف و طلایه داران و برگزاری همایش‌های امر به معروف و نهی از منکر، بررسی فعالیت های شورای امر به معروف و نهی از منکر نسبت به اجرای برنامه ابلاغی و... از خواسته های معاونت قضایی و نظامی تشکیلات امر به معروف و نهی از منکر است.
 وی ادامه داد: عنصر اساسی قیام امام حسین امر به معروف و نهی از منکر بود و نظام جمهوری اسلامی همین شعار را سرلوحه خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه کارنامه  سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و عبادی عبدالله الحسین باید لحاظ شود، افزود:  قیام امام حسین(ع) به خاطر فراموش شدن اسلام و وارونه جلوه دادن اسلام از سوی دشمنان بود و ما باید برای تحقق اسلام حقیقی تلاش کنیم.
وی  با بیان اینکه مومن بدون امر به معروف .و نهی از منکر در روایات ما مومن بی دین تعبیر شده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی معروف استت و برای ماندن این معروف و باید آمر و ناهی  داشته باشیم
وی با انتقاد از برخی از تفرجگاه‌ها از رها شدن منطقه توریستی  که یک تفرجگاه ملی است به شدت انتقاد و از نبود خدمات رفاهی و بی توجهی مسئولان اظهار تاسف کرد.
علیزاده اظهار کرد:  نیروهای مسلح از امکانات پشرفته روز برخوردار هستند به همین خاطر مسئولیت شان نسبت به دیگر سازمان‌ها و افراد بیشتر است.
وی از رانندگی بانوان بی‌حجاب،  فرهنگ شدن قداست کاذب، سگ‌گردانی و مد شدن برخی از لباس‌های غیراسلامی  انتقاد کرد و افزود: وجود این گونه رفتارها زیبنده  جامعه اسلامی نیست.
به گزارش ایکنا در ابتدای این مراسم سید حمید حسینی مدیر شرکت خطوط لوله ، مخابرات  ونفت ایران منطقه شمال،  گفت: یکی از مهمترین برنامه های این شرکت موضوع بسط شعائر اسلامی، برگزاری نماز جماعت، جلسات محفل انس با قرآن و مسابقات قرآنی، حلقه های صالحین و... است.
وی افزود:  این شرکت نهایت تلاش را برای گسترش معروف و حذف منکرات به کار گرفته و ارتباط حسنه ای با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دارد.
لزوم ممانعت از ترویج  قداست‌های کاذب در جامعه

captcha