اجازه ندهید بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی اهل بیت(ع) را از شما بگیرند
کد خبر: 3645401
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

اجازه ندهید بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی اهل بیت(ع) را از شما بگیرند

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام بهرامی در همایش شیرخوارگان حسینی تربیت فرزندان حسینی را‌ بزرگ‌ترین جهاد مادران برای مهدی فاطمه(س) دانست و گفت: بزرگ‌ترین وظیفه مادران تربیت صحیح فرزندان و نذر آنها برای امام حسین(ع) است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همایش شیرخوارگان حسینی به یاد طفل شیرخوار کربلا همزمان با سراسر کشور در سالن الغدیر تویسرکان برگزار شد.
حجت‌الاسلام بهرامی در این همایش، تربیت فرزندان حسینی را‌ بزرگ‌ترین جهاد مادران برای مهدی فاطمه(س) دانست و گفت: امام خمینی(ره) این انقلاب را با جوانان و نوجوانان اداره کرد و ۷۰درصد شهدا جوانان و نوجوانانی بودند که توسط مادران با عشق به امام حسین(ع) تربیت شده بودند.
وی با اشاره به ترویج استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای تأکید کرد: بزرگ‌ترین وظیفه مادران تربیت صحیح فرزندان و نذر آنها برای امام حسین(ع) است. فرزندی که در این فضا پرورش پیدا کند چطور می‌تواند حسینی شود، از کجا باید یاد بگیرد که دوستدار اهل بیت(ع) باشد که اگر احساس کرد به حرم حضرت زینب(س) جسارتی شده حاضر باشد سرش را مانند شهید حججی بدهد تا کسی جرأت جسارت به حرم حضرت را نداشته باشد؛ پس اجازه ندهید بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی اهل بیت(ع) را از شما بگیرند.
حجت‌الاسلام بهرامی در ادامه بیان کرد: تأثیری که مادران با صحبت خصوصا روایت رویدادهای مذهبی به صورت قصه می‌توانند بر روی فرزندان خود بگذارند به اندازه صدها منبر من است. اگر می‌خواهید فرزندان‌تان پا در رکاب مهدی فاطمه(س) باشند باید فکر، زندگی و آرزوی‌شان را با مهدی فاطمه و حسین فاطمه(س) عجین کنید.
در ادامه مادران با قرائت نذرنامه فرزندان شیرخوار خود را نذر راه و مسیر منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان‌(ع) کردند.
روضه‌خوانی و ذکر مصیبت توسط حسین سلیمانی مداح اهل بیت(ع) پایان‌بخش این مراسم پرفیض بود.
خدیجه نیکویی‌نژاد
captcha