ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در اردل، بروجن و سامان در دستورکار است
کد خبر: 3645474
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در اردل، بروجن و سامان در دستورکار است

گروه اجتماعی: مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های اردل، بروجن و سامان در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است، در حال حاضر پنج پلی کلینیک و درمانگاه و یک بیمارستان تامین اجتماعی در استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود جاوید ظهر امروز در نشست بررسی موضوع احداث بیمارستان سامان که در دفتر استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار کرد: معیار برای ایجاد یک درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌ها وجود 20 هزار بیمه شده تامین اجتماعی است که سامان این معیار را دارد.

وی افزود: نظر مثبت مقامات چهارمحال و بختیاری برای احداث یک مرکز درمانی  تامین اجتماعی در شهرستان سامان اعلام شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بروجن هم‌اکنون به یک پلی‌کلینیک تبدیل شده که با حجم زیادی از مراجعه کننده‌ها روبرو است که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است.

جاوید در ادامه بیان کرد: ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های اردل، بروجن و سامان در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است، در حال حاضر پنج پلی کلینیک و درمانگاه و یک بیمارستان تامین اجتماعی در استان وجود دارد.

captcha