برنامه کلاس‌های تخصصی قرآن دادگستری‌های غرب تهران اعلام شد
کد خبر: 3645548
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
در شش‌ماهه دوم سال جاری؛

برنامه کلاس‌های تخصصی قرآن دادگستری‌های غرب تهران اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه برنامه کلاس‌های تخصصی قرآن دادگستری‌های غرب تهران طی شش‌ماهه دوم سال جاری اعلام شد.

برنامه کلاس‌های تخصصی قرآن دادگستری‌های غرب تهران اعلام شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از سوی دارالقرآن دادگستری‌های غرب استان تهران، برنامه کلاس‌های تخصصی قرآن دادگستری‌های غرب تهران طی شش‌ماهه دوم سال جاری اعلام شد.

طی برنامه اعلام شده از سوی دادگستری دارالقرآن دادگستری‌های غرب تهران، کلاس تخصصی قرآن طی روزهای شنبه هر هفته در محل دادگستری و دادسرای شهرستان رباط کریم و طی روزهای یکشنبه هر هفته در محل دادگستری و دادسرای شهرستان قدس برگزار می‌شود. همچنین، این کلاس تخصصی قرآن طی روزهای دوشنبه هر هفته در محل دادگستری و شهرستان بهارستان و طی روزهای سه‌شنبه هر هفته نیز در دادگستری و دادسرای شهرستان اسلامشهر برپا خواهد شد.

روزهای چهارشنبه هر هفته نیز دادگاه عمومی بخش چهاردانگه نسبت به برگزاری این کلاس قرآنی اقدام می‌کند و روزهای پنجشنبه هر هفته نیز این کلاس تخصصی در محل دادگستری و دادسرای شهرستان شهریار و نیز دادگستری شهرستان ملارد برگزار خواهد شد.

همچنین، رابطین دادگستری‌ها جهت هماهنگی برای اعزام استاد می‌توانند با دفتر دارالقرآن دادگستری‌های غرب استان تهران مستقر در دادگستری شهرستان اسلامشهر با شماره تلفن ۵۶۳۶۶۷۳۲ تماس بگیرند.

کلاس‌های فوق جهت استفاده کارکنان دادگستری‌ها و نیز خانواده‌های ایشان بوده و شرط حضور در مسابقات قرآنی قوه قضائیه نیز شرکت در این کلاس‌های تخصصی خواهد بود. همچنین، رابطان فرهنگی موظفند، هر جلسه نسبت به تهیه فهرست حاضرین در کلاس‌ها به دفتر دارالقرآن غرب استان، اقدام کنند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۲
0
0
برپایی کلاس‌های تخصصی قرآن برای ارتقاء علاقمندان خیلی تاثیر گذار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۳
0
0
برپایی کلاس‌های آموزش قرآن موجب افزایش دانش و آگاهی قرآن آموزان می‌شود
captcha