مسابقه «عاشورا از زبان هنر» در فیلیپین+فیلم
کد خبر: 3645676
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

مسابقه «عاشورا از زبان هنر» در فیلیپین+فیلم

گروه بین‌الملل: نخستین مسابقه «عاشورا از زبان هنر» امروز(دوم مهرماه) به همت رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین در این مرکز برگزار شد.

مسابقه «عاشورا از زبان هنر» در فیلیپین + فیلم و عکسرایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین در خبری به خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: این مسابقه با شرکت دانشجویان کالج المصطفی(ص) العالمیه شعبه مانیل و دانشگاه ملی فیلیپین در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، خطابه یا سخنرانی کوتاه و مقاله کوتاه(انشاء) برگزار شد.
 
20 نفر در این رقابت شرکت کرده‌اند و دانشجویان مسلمان و مسیحی، ایرانی و فیلیپینی با حضور در آن احساسات خود نسبت به واقعه عاشورا و امام حسین(ع) را با زبان هنر، انشاء‌نویسی و در قالب خطابه‌ای چند دقیقه‌ای ترسیم کردند.
 
علاوه بر رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین، انجمن دوستی ایران و فیلیپین، انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی مقیم فیلیپین و کالج بین‌المللی المصطفی(ص) شعبه مانیل در برگزاری این برنامه همکاری داشتند.
 
هنلیتو سیویلیا، استاد دانشگاه دولتی فیلیپین و رئیس انجمن دوستی ایران و فیلیپین، دكتر صادقی طجر و زینب هاویر در بخش خطابه و مقاله نویسی و تندیس تقوی، محمد جعفری‌ملک(رایزن فرهنگی ایران در فیلیپین) و حجت‌الاسلام والمسلمین اكبری در بخش نقاشی و نقاشی خط داوری این رقابت را بر عهده داشتند/.

فیلم مسابقه عاشورا از زبان هنر در فیلیپین



captcha