آغاز سال تحصیلی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در بروجن
کد خبر: 3645700
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
حجت الاسلام صالحی:

آغاز سال تحصیلی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در بروجن

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای پسرانه و دخترانه در شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، با اعلام این خبر گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا پسرانه و دخترانه این شهرستان، امروز شنبه اول مهر ۹۶ هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و طلیعه ماه محرم، آغاز شد.
حجت‌الاسلام صالحی افزود: شروع سال تحصیلی به‌ مانند هرسال، با آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان عزیز ماست، مقارن شده و در طلیعه ماه محرم، رنگ و بویی حسینی و عاشورایی نیز به خود گرفته بود آغاز شد.
وی ادامه داد: ازآنجاکه ماه محرم یادآور حادثه کربلا و عاشوراست، فرارسیدن آن دل‌ها را اندوهناک می‌کند پیروان و شیفتگان امام حسین (ع) نیز از اول محرم همه‌جا را سیاه‌پوش می‌کنند و به یاد آن امام شهید، به عزاداری می‌پردازند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: این شهرستان هم‌اکنون دارای دو دبیرستان دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی است که از سال ۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و دانش آموزان این مدارس از ابتدای تأسیس تاکنون صد درصد در دانشگاه‌های برتر کشور پذیرفته‌شده‌اند.

captcha