اجرای 12 طرح نظرسنجی توسط مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3645703
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

اجرای 12 طرح نظرسنجی توسط مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی: رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از انجام و اجرای 12 طرح نظرسنجی ملی و استانی توسط شعبه مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا، وحید خلیلی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یکی از مراکز وابسته به جهاددانشگاهی است که در راستای توسعۀ علمی و تحقیقاتی کشور و با هدف رفع نیاز سازمان‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره‌گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امورکشور در عرصه‌های مختلف تاسیس شد.
وی با بیان اینکه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یکی از ظرفیت‌های قابل توجه جهاد دانشگاهی است، تصریح کرد: این مرکز به کمک استادان دانشگاهی، پژوهشگران زبده و کادر مجرب و چابک می‌تواند در اجرای طرح‌ های نظرسنجی بازوی توانمند برای دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
رئیس جهاددانشگاهی استان اظهار کرد : این مرکز تا کنون طرح‌های مختلف افکارسنجی و تحقیقاتی را در حوزه‌های مختلف دینی، اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی اجرا کرده است.
خلیلی اصول بنیادین و اساسی ایسپا را در طراحی و اجرای فعالیت‌های پژوهشی و نظرسنجی، تاکید بر به کارگیری معیارهای دقیق علمی و فنی، رعایت و حفظ موضع بی طرفی در قبال مسائل و موضوعات مورد بررسی، استفاده از پشتوانه اعتماد مسئولان و مردم به نهاد ارزشی جهاد دانشگاهی و استفاده از نیروهای جوان و مستعد دانشگاهی و تکیه بر خلاقیت های جهادگرانه آنان در فعالیت‌های تحقیقاتی عنوان کرد.
وی یاد آور شد: در یک سال گذشته تعداد 12 طرح نظرسنجی ملی و استانی توسط مرکز افکارسنجی استان انجام شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح های نظرسنجی انجام شده با موضوعات مختلف از قبیل مسائل روز جامعه، میزان رضایت مشترکین شرکت گاز استان در سه بخش صنعتی، تجاری و خانگی، میزان رضایت‌مندی مردم ازسازمان‌ها و بانک‌ها ، انتخابات ریاست جمهوری و مسایل فرهنگی و مذهبی بوده است.

captcha