برگزاری سمینار ترویج و توسعه فرهنگ نماز ویژه مدیران و فعالان اجرایی
کد خبر: 3645718
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

برگزاری سمینار ترویج و توسعه فرهنگ نماز ویژه مدیران و فعالان اجرایی

گروه جامعه: با همكاری و مشاركت ستاد اقامه نماز، مركز آموزش مدیریت دولتی و مؤسسه پردیس شریف، سمینار تخصصی مدیریت ترویج و توسعه اقامه نماز ویژه مدیران و فعالان اجرایی نماز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، منصور سرگزی معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز از برگزاری سمینار تخصصی مدیریت ترویج و توسعه اقامه نماز ویژه مدیران و فعالان اجرایی نماز خبر داد و هدف از برگزاری این سمینار آموزشی را افزایش آگاهی و ارتقای مهارت‌های علمی و عملی مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه مدیریت اقامه نماز در دستگاه‌های تحت مدیریت ایشان اعلام كرد.

وی افزود: به استناد بند ب ماده 14 آئین نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مصوب هیئت وزیران و اهمیت نقش الگویی و جایگاه مهم مدیران، برآنیم تا در قالب برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه مدیران ارشد، میانی و پایه دستگاه‌های اجرایی زمینه تقویت برنامه‌های نماز در بین كاركنان دولت فراهم ‌شود.

سرگزی به برگزاری سمینار تخصصی مدیریت ترویج و توسعه اقامه نماز در روزهای یكم و دوم آبان ماه در مركز آموزش مدیریت دولتی اشاره و بیان کرد: در این سمینار دو روزه 200 نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی كشور ضمن بهره‌مندی از آموزش تخصصی، در كارگاه‌های جنبی «نماز و فضای مجازی» و «نماز و كاهش آسیب‌های اجتماعی» شركت خواهند کرد.

لازم به ذکر است: مدیران علاقه‌مند به شركت در این سمینار می‌توانند اینجا را کلیک کنند!

برگزاری سمینار ترویج و توسعه فرهنگ نماز ویژه مدیران و فعالان اجرایی
captcha