آثار مؤسسه «تدبر در قرآن و سیره» در لیست کتب کمک درسی آموزش و پرورش
کد خبر: 3645862
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

آثار مؤسسه «تدبر در قرآن و سیره» در لیست کتب کمک درسی آموزش و پرورش

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: تعداد 9 اثر از کتب انتشارات تدبر در قرآن و سیره، در لیست کتب دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، 9 اثر از کتب انتشارات تدبر در قرآن و سیره، در لیست کتب دبیرخانه سامان دهی منابع آموزشی و تربیتی قرار گرفت.

دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وابسته به معاونت تألیف، تولید مواد و رسانه­‌های آموزشی، زیر نظر سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش، 9 عنوان از آثار آموزشی و تربیتی انتشارات تدبر در قرآن و سیره را بررسی و ارزیابی کرد و در لیست کتب دبیرخانه سامان­دهی منابع آموزشی و تربیتی قرار داد. مشخصات تفصیلی کتاب­ های مناسب، متناسب با مخاطب و دوره مربوط، در تازه‌ترین کتاب‌نامه­‌های رشد و بر روی وبگاه سامان کتاب به نشانی http:/samanketab.roshdmag.ir قرار داده شده است. همچنین فهرستی منتخب از کتاب‌های مناسب در مجموعه­ ای با عنوان فهرستگان منابع آموزشی و تربیتی منتشر و به مراکز آموزشی سراسر کشور فرستاده شده است.

 از این کتاب­‌ها به منظور معرفی در کتاب­‌های درسی در اختیار دو دفتر تألیف و برنامه ­ریزی کتاب­های درسی ابتدایی و نظری و آموزش فنی و حرفه­ ای و کاردانش قرار  می‌گیرد. کتاب­ های تایید شده در جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد شرکت داده می­ شوند و همچنین بدون بررسی مجدد به فهرست کتاب­ های عرضه شده در نمایشگاه‌های کتاب "50000 نمایشگاه در 50000 مدرسه" را می‌یایند که پاییز هر سال توسط مؤسسه فرهنگی منادی تربیت در آموزشگاه‌های سراسر کشور برگزار می­‌شود.

لیست کتب برگزیده به شرح زیر است:

  1. تأسیس تمدن وحیانی سیره پیامبر اعظم…

  2. درسنامه تدبر در سیره تمدن ساز اهل‌­بیت‰(ع)

  3. درسنامه تدبر در قران جزء 26 و 27

  4. درسنامه تدبر در قرآن جزء 28 و 29

  5. درسنامه تدبر در قران جزء 30

  6. درسنامه تربیت فطری

  7. درسنامه سیر عمل در قرآن و سیره

  8. مدخل علم منطق

  9. وظایف امت نسبت به قرآن و عترت

captcha