بیانیه نماینده مردم شهرکرد در خصوص پروژه بن – بروجن
کد خبر: 3645941
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

بیانیه نماینده مردم شهرکرد در خصوص پروژه بن – بروجن

گروه اقتصاد: نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل و مشکلات پیش آمده علی‌الخصوص در موضوع انتقال آب بن - بروجن اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از گروه دریافت خبر ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – در این اطلاعیه آمده است: اخیرا تعدادی از مسئولین استان همجوار (اصفهان) مواضع غیر کارشناسی و غیر منصفانه‌ای در مورد حقوق آبی مردم استان اتخاذ کرده‌اند که جای بسی تعجب و تاسف دارد.
اردشیرنوریان ادامه داد: ضمن رد این مواضع غیراصولی و غیرمنطقی و مداخله جویانه در امور استان زیبای چهارمحال و بختیاری به مردم اطمینان می‌دهیم که به وظایف قانونی خود برای احقاق حقوق مردم شجاعانه عمل خواهیم کرد و تحت تاثیر اینگونه لابی‌گری‌ها و فشارهای سیاسی قرار نخواهیم گرفت و به کسانی که چنین مواضعی اتخاذ کرده‌اند گوشزد می‌کنیم که مسئولیت این اقدامات تنش آفرین بین مردم مستقیما متوجه آنان خواهد بود .
در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضمن تاکید بر رعایت قانون و پرهیز از جوسازی و غوغاسالاری از همه مردم مسئولین استان ائمه جمعه و جماعت سازمان‌های مردم نهاد و کلیه فعاین و دلسوزانی که در این عرصه حضور دارند تقاضا می‌کنیم که با دقت و حساسیت از بازی در زمینی که عده‌ای برای جلب افکار عمومی و سوار شدن بر موج احساسات مردم عزیز به راه انداخته‌اند، خودداری نمایند. مطمئنا اهداف و منافع خاص اینگونه افراد برآورده نخواهد شد .
همانگونه که در جریان رای اعتماد به دولت دوازدهم به اثبات رساندیم. دیدگاه ما درخصوص موضوع (آب) جنبه سلبی ندارد مگر آنکه مقام و یا مسئولی نخواهد گوش به حرف حق مردم سپارد کما اینکه همگان شاهد بودید تنها وزیر پیشنهادی که موفق نشد از نمایندگان ملت رای اعتماد بگیرد وزیر نیرو بود .
به جهت رعایت مسائل قانونی و امنیتی فعلا از انتشار مکاتبات و محتوای جلساتی که در این خصوص تشکیل شده است خودداری می‌نمایم و به جد از مراجع قانونی پیگیری‌های لازم درخصوص اجرای پروژه بن-بروجن را انجام خواهیم داد لکن چنانچه کوتاهی و یا سهل انگاری در این خصوص مشاهده کنیم به استحضار مردم خواهیم رساند .
در پایان از مسئولین استان به صورت جدی می‌خواهیم که به وظایف قانونی خود در اجرای پروژه بن-بروجن عمل نموده و از هرگونه بهانه جویی و متهم کردن دیگران پرهیز نمایند. فرصت خدمت کوتاه است و زمان به سرعت در حال گذر لذا باید با تلاش و کوشش به تعهد دولت در اجرای این پروژه مهم عمل نمایند.

captcha