نگاهی به شاخص‌های جبهه حق
کد خبر: 3645949
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
امام جمعه پلدختر تشریح کرد:

نگاهی به شاخص‌های جبهه حق

گروه اجتماعی: کسانی‌که در جبهه حق قرار می‌گیرند اهل صداقت و استقامت‌اند و مطیع امام زمان خود هستند و در عصر غیبت تابع و لبیگ ‌گوی ولی‌فقیه هستند آن کسانی می‌توانند خودشان را در مقابل جبهه حق مستحکم بدانند که ملاک و معیار آنها ارزش‌ها باشد اگر تعصبات حزبی و طایفه‌ای مانع این بشود که انسان حق را بگوید این شخص نمی‌تواند در جبهه حق قرار بگیرد کسانی می‌توانند علیه جبهه استکبار قیام کنند که در جبهه حق باشند و اهل تزویر و ریا هم نباشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراسم مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پلدختر روز یک‌شنبه، دوم مهرماه هم‌زمان با سومین روز هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده نیروی انتظامی، روسای ادارات پلدختر، نیروهای نظامی و انتظامی، خواهران حوزه مقاومت فاطمه‌الزهرا(س) در سپاه ناحیه پلدختر برگزارشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سوری، امام جمعه پلدختر در این مراسم گفت: کسانی می‌توانند خودشان را برای حکومت امام زمان آماده کنند که بصیرت داشته باشند و بصیرت یعنی این‌که به موقع بفهمند و به موقع اقدام کنند.
وی افزود: از زمانی‌که انسان خلق شده است همیشه در کنار جبهه حق جبهه باطلی  وجود داشته است و در کنار راه حق راه باطلی نمایان بوده است جبهه استکبار و باطل همیشه سعی می‌کند که مانع پیشرفت جبهه حق شود.
امام جمعه پلدختر با گرامیداشت ماه محرم عنوان کرد: در زمان امام حسین(ع) جبهه کفار و استکبار صحنه کربلا را به‌وجود آورد و انقلاب ما هم که برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) بود کسانی در مقابل آن ایستادند آنها همان جبهه استکبار و کفار بودند که سعی کردند مانع انقلاب شوند و آنها راهشان باطل است و بر باطل در حال حرکت هستند.
وی به خصوصیات جبهه استکبار اشاره و بیان کرد: جبهه استکبار اهل  تزویر، نفاق و دل‌بسته  به دنیا هستند کسانی در صدر اسلام با این‌که سابقه خوبی داشتند در دامن استکبار افتادند و به آنها خدمت کردند در صدر اسلام حضرت علی(ع) معیار  حق بود کسانی‌که در مقابل حضرت علی(ع) ایستادند بر باطل بودند چون  علی حق است
سوری تاکید کرد: بعضی وقت‌ها فرزندان و اموال انسان فتنه‌اند که باید در مقابل آنها ایستاد بعضی‌ها به‌خاطر دنیاطلبی در جبهه  استکبار قرار گرفتند و در مقابل امام زمان خود ایستادند.
وی به شاخص‌های جبهه حق اشاره و تصریح کرد: کسانی‌که در جبهه حق قرار می‌گیرند اهل صداقت و استقامت‌اند و مطیع امام زمان خود هستند و در عصر غیبت تابع و لبیگ ‌گوی ولی‌فقیه هستند آن کسانی می‌توانند خودشان را در مقابل جبهه حق مستحکم بدانند که ملاک و معیار آنها ارزش‌ها باشد اگر تعصبات حزبی و طایفه‌ای مانع این بشود که انسان حق را بگوید این شخص نمی‌تواند در جبهه حق قرار بگیرد کسانی می‌توانند علیه جبهه استکبار قیام کنند که در جبهه حق باشند و اهل تزویر و ریا هم نباشند.
امام جمعه پلدختر گفت:  بصیرت یعنی این‌که انسان بداند چه کسانی می‌توانند در عصر غیبت که تمرینی است برای پذیرش حکومت امام عصر  حق را تشخیص دهند و در این میان کسانی شاخص‌اند که بر حق باشند و اعتقاد و باور قلبی به این‌که ولی‌فقیه استمرار ولایت امام معصوم است اگر از درون اعتقاد و باور قلبی نداشته باشند در جبهه استکبار قرار دارند کسی‌که اعتقاد و باور قلبی نداشته باشد و اگر کوچک‌ترین  مشکلی برای آن پیش بیاید براحتی ارزش‌ها را رها می‌کند.  
وی افزود: اهل بصیرت کسانی هستند مثل میثم تمار در صدر اسلام که به‌خاطر موضع سیاسی که داشتند ماندگار شدند اهل بصیرت باید بتوانند در بزنگاه‌ها  از اسلام وانقلاب  دفاع کنند و موضع حق را بیان کند و در مواقعی که لازم است موضع سیاسی خوبی بگیرد.
سوری تصریح کرد: کسانی می‌توانند خودشان را برای حکومت امام زمان(ع) آماده کنند که بصیرت داشته باشند و بصیرت یعنی این‌که به‌موقع بفهمد و به‌موقع عمل کند حکومت ولی فقیه استمرار دهنده حرکت الله است و می‌تواند زمینه‌ساز حکومت امام عصر(عج) باشد.

captcha