رونمایی از کتاب «هنر مدیریت جهادی» انتشارات جهاد دانشگاهی مازندران
کد خبر: 3645960
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

رونمایی از کتاب «هنر مدیریت جهادی» انتشارات جهاد دانشگاهی مازندران

گروه معارف: کتاب هنر مدیریت جهادی از انتشارات جهاد دانشگاهی مازندران، در جلسه شورای اداری استان توسط استاندار این استان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، کتاب هنر مدیریت جهادی از انتشارات جهاد دانشگاهی مازندران به نویسندگی سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران در جلسه شورای اداری استان توسط ربیع فلاح استاندار مازندران رونمایی شد.
هنر مدیریت جهادی در شش فصل موضوعات مدیریت جهانی، انواع جهاد، تفاوت مدیریت جهادی و سایر مولفه های این بخش را بحث می کند.
مولف این کتاب سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران است که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان به چاپ رسیده است.
دلشادی درباره این کتاب گفت: عنوان مدیریت جهادی بین شده توسط رهبری در کلام و چاپ بنر و پوستر گرامی داشته شد اما در عمل اتفاق افتادن این شعار یک دغدغه بود و معتقدیم تکرار یک نام عنوان و شعار سال کفایت نمی کند و برای آنچه که رهبر معظم انقلاب می خواهد باید وارد عمل شد. باید تلاش کنیم شعار تبدیل به الگو شده و برنامه عملیاتی برای آن چیده شود.
وی با اشاره به اینکه راه برون رفت از مشکلات کشور و غلبه بر موانع را در مدیریت جهادی جستجو می کنیم، تصریح کرد: ارتقای بهره وری از مدیریت جهادی نشات می گیرد که در این کتاب 60 سخنرانی رهبری، 66مولفه مدیریت جهادی در سه سطح فردی، سازمانی و فراسازمانی استخراج و در این کتاب منتشر شد.
رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه عوامل رفتاری، سازمانی و ساختاری تحقق مدیریت جهادی شناسایی شده است، تصریح کرد: اعلام می کنم که در حوزه فرهنگ و هنر مدل مدیریت جهادی محقق شد و باید مدل های عملیاتی مدیریت جهادی از تئوری ها محقق شود.
captcha