معیارهای انسانی برای استکبار معنا ندارد
کد خبر: 3646003
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

معیارهای انسانی برای استکبار معنا ندارد

گروه شهرستان‌ها: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که می‌توان بدون تکیه بر شرق و غرب سرپا ایستاد و استقلال داشت، بیان کرد: اتفاقاتی همچون کشتار مسلمانان میانمار به دنیا نشان داد که معیارهای انسانی برای استکبار معنا ندارد و به دنبال کشتار انسان‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دوم مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سبزوار با اظهار اینکه ثمره خون شهدای دفاع مقدس، پیشرفت‌های امروز کشور است، گفت: پیشرفت امروز، مدیون همان بچه‌های جبهه و جنگ است که در دوران دفاع مقدس با دست خالی شروع کردند و با مهندسی معکوس، تجهیزات بسیار پیشرفته ساخته‌اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتدار و امنیت کشور محصول خون شهداست، ادامه داد: امروز ابرقدرت‌های جهان که روزی ایران را به حساب نیاوردند، به دنبال این کشور هستند تا در معادلات بین‌المللی از جمله سوریه، از توان ایران استفاده کنند.
صفارهرندی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، دوقطبی‌گری را در جهان برهم زد، افزود: کسانی که در کارنامه خود جنایات متعددی علیه مردم بی‌گناه دارند، نمی‌توانند رهبری دنیا را به دست بگیرند.
وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که می‌توان بدون تکیه بر شرق و غرب سرپا ایستاد و استقلال داشت، بیان کرد: اتفاقاتی همچون کشتار مسلمانان میانمار به دنیا نشان داد که معیارهای انسانی برای استکبار معنا ندارد و به دنبال کشتار انسان‌ها هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی به همه ثابت کرد که می‌توان در مقابل آن‌ها ایستاد و به نقاط حساس و ضعف ابرقدرت‌ها ضربه زد، همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند: «اگر ابرقدرت‌ها با دین ما در بیفتند، ما با دنیای آن‌ها در می‌افتیم» و دنیای مادی آن‌ها ضعف ابر قدرتی پوشالی آن‌ها است.
وی با اشاره به اینکه نقطه قوت ما پیروی از ائمه اطهار(ع) به‌ویژه اباعبدالله‌ الحسین(ع) است، افزود: آرمان انقلاب اسلامی هیهات من الذله و پوشیدن لباس شجاعت است.
صفارهرندی اظهار کرد: قوی‌ترین استراتژیست‌های دنیا در حال حاضر می‌گویند که با ایران اسلامی نمی‌شود جنگ کرد لذا جنگ نظامی را از سرشان بیرون کرده‌اند.
captcha