افق نگاه شهيد ابوتراب عاشوری در مسير عدالت‌خواهی و بيداری اسلامی بود
کد خبر: 3646020
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
آيت‌الله صفايی بوشهری:

افق نگاه شهيد ابوتراب عاشوری در مسير عدالت‌خواهی و بيداری اسلامی بود

کانون خبرنگاران نبأ: نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: در تمامی عواملی که مایه عزت انسان می‌شود، شهید عاشوری دارای مراتبی از کمال انسانی بود؛ افق نگاه اعتقادی اين طلبه مجاهد در مسير عدالت‌خواهی، دفاع از مظلوم و بيداری اسلامی بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر، دوم مهرماه در آئین نکوداشت سی و نهمین سالگرد روحانی مبارز و انقلابی شهيد حجت‌الاسلام والمسلمین ابوتراب عاشوری كه در مسجد ولیعصر(عج) شهر چغادک از توابع شهرستان بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: ايمان، تقوا بر اساس منظومه دين و زندگی، اخلاق، علم و دانش، مجاهدت و شهادت در راه خدا موجب عزتمندی انسان در مسير رشد كمال انسانی می‌شود.
رئيس شورای عالی حوزه‌های علميه استان بوشهر در ادامه با بيان اينكه شهادت در راه خدا، به شخص شهيد، خانواده شهيد، ملت جامعه شهيد و دين شهيد عزت می‌دهد، افزود: شهيد ابوتراب عاشوری، جامع جمیع تمامی عزت‌ها بود كه با مجاهدت، عامل عزت‌آفرینی برای خود، خانواده، جامعه و دين اسلام شد و در راه دفاع از انقلاب و ولايت فقيه ايستادگی كرد و در نهایت در جلوی گلوله دولت ظالم ستمشاهی به مقام رفيع شهادت نائل آمد.
آيت‌الله صفايی بوشهری گفت: در وجود مبارکش، ایمان نمایان بود و زندگی همراه با تقوا داشت؛ رفتارش منبعث از اخلاق بود و در راه علم در این دیار بسیار کوشید و در راه خدا، لحظه‌ای دریغ نکرد و این نکوداشت منشأ مجاهدت‌های شهید ابوتراب عاشوری است.
نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اينكه شهيد عزیز و با عزت است، اظهار کرد: در تمامی عواملی که مایه عزت انسان می‌شد، شهید عاشوری دارای مراتبی از کمال انسانی بود و افق نگاه اعتقادی اين طلبه مجاهد در مسير عدالت‌خواهی، دفاع از مظلوم و بيداری اسلامی بود.
رئيس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در پايان بيان کرد: ذکر اباعبدالله‌الحسین(ع) یکی از عوامل عزت است.
حامد فكوری
captcha