آثار مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در فهرست کتب کمک درسی وزارت آموزش‌وپرورش
کد خبر: 3646097
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

آثار مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در فهرست کتب کمک درسی وزارت آموزش‌وپرورش

گروه فعالیت‌های قرآنی: 9 اثر از کتب انتشارات موسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، در فهرست کتب دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره، 9 اثر از کتب انتشارات تدبر در قرآن و سیره، در لیست کتب دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی قرار گرفت.
بنابر این گزارش، دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وابسته به معاونت تألیف، تولید مواد و رسانه­‌های آموزشی، زیر نظر سازمان پژوهش و برنامه­‌ریزی وزارت آموزش و پرورش، 9 عنوان از آثار آموزشی و تربیتی انتشارات تدبر در قرآن و سیره را بررسی و ارزیابی کرد و در لیست کتب دبیرخانه سامان­دهی منابع آموزشی و تربیتی قرار داد.
مشخصات تفصیلی کتاب­ های مناسب، متناسب با مخاطب و دوره مربوط، در تازه‌ترین کتاب‌نامه­‌های رشد و بر روی وبگاه سامان کتاب به نشانی http:/samanketab.roshdmag.ir قرار داده شده است. همچنین فهرستی منتخب از کتاب­‌های مناسب در مجموعه­‌ای با عنوان فهرست‌گان منابع آموزشی و تربیتی منتشر و به مراکز آموزشی سراسر کشور فرستاده شده است.
باید افزود، از این کتاب­ ها به منظور معرفی در کتاب­‌های درسی در اختیار دو دفتر تألیف و برنامه‌ریزی کتاب­‌های درسی ابتدایی و نظری و آموزش فنی‌وحرفه­‌ای و کار و دانش قرار می­‌گیرد. کتاب­ های تأیید شده در جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد شرکت داده می­‌شوند و همچنین بدون بررسی مجدد به فهرست کتاب­ های عرضه شده در نمایشگاه‌های کتاب «50000» نمایشگاه در «50000 مدرسه» را می‌یایند که پاییز هر سال توسط موسسه فرهنگی منادی تربیت در آموزشگاه ­های سراسر کشور برگزار می­ شود.
لیست کتب برگزیده شامل تأسیس تمدن وحیانی سیره پیامبر اعظم(ص)، درسنامه تدبر در سیره تمدن‌ساز اهل­‌بیت(ع)، درسنامه تدبر در قرآن جزء 26 و 27، درسنامه تدبر در قرآن جزء 28 و 29، درسنامه تدبر در قرآن جزء 30، درسنامه تربیت فطری، درسنامه سیر عمل در قرآن و سیره، مدخل علم منطق و وظایف امت نسبت به قرآن و عترت است.‰
captcha